Quote from Guest on 8 July 2008, 07:56Om man skulle vilja vara med och cykla en delsträcka i Ride of Hope www.rideofhope.se så kan man välja vilken klubb man kör för, är det nu så att man inte är med i någon klubb så kör man för Funbeat, om man vill! 😀
Om man skulle vilja vara med och cykla en delsträcka i Ride of Hope http://www.rideofhope.se så kan man välja vilken klubb man kör för, är det nu så att man inte är med i någon klubb så kör man för Funbeat, om man vill! 😀
Quote from Jan Lundquist on 8 July 2008, 08:06Bra idé!
Det där tänkte jag på faktiskt när jag betraktade ett löparlopp från sidan härom dagen. Att man kanske skulle ange Funbeat som lag. Ni är ju faktiskt mina främsta träningskompisar och inspiratörerer.
Bra idé!
Det där tänkte jag på faktiskt när jag betraktade ett löparlopp från sidan härom dagen. Att man kanske skulle ange Funbeat som lag. Ni är ju faktiskt mina främsta träningskompisar och inspiratörerer.
Quote from Funbeat user on 8 July 2008, 08:21Härlig idé, jag lägger genast upp Funbeat som en klubb! 🙂
Härlig idé, jag lägger genast upp Funbeat som en klubb! 🙂
Quote from Lena O on 8 July 2008, 08:39Kan jag göra om min anmälan så att jag är med Funbeat gänget på sista dagen 🙂 🙂
Can I can I Linus??
Kan jag göra om min anmälan så att jag är med Funbeat gänget på sista dagen 🙂 🙂
Can I can I Linus??
Quote from Funbeat user on 8 July 2008, 08:54Var, när, hur.. Jag vardagscyklist, men hade gärna cyklat en delsträcka för Ride of hope.. Hur går rundan? Ja vet- får gå in på hemsidan och checka..
Var, när, hur.. Jag vardagscyklist, men hade gärna cyklat en delsträcka för Ride of hope.. Hur går rundan? Ja vet- får gå in på hemsidan och checka..
Quote from Funbeat user on 8 July 2008, 09:00Umm.. Det var det där med delsträcka.. Jag tror liksom iiinte att jag kan cykla från ÖS till skövde.. Kan jag cykla hem till Mölndal 😉 Eller hur långt blir en delsträcka?
Umm.. Det var det där med delsträcka.. Jag tror liksom iiinte att jag kan cykla från ÖS till skövde.. Kan jag cykla hem till Mölndal 😉 Eller hur långt blir en delsträcka?
Quote from Funbeat user on 8 July 2008, 10:30Cat, du kan välja att cykla precis hur långt du vill. Om du bara vill cykla 500 m så är det okay, vill du cykla 5 mil är det ok och vill du cykla hela sträckan är det lika rätt.
Gary, då måste du anmäla dig som två olika personer.
Cat, du kan välja att cykla precis hur långt du vill. Om du bara vill cykla 500 m så är det okay, vill du cykla 5 mil är det ok och vill du cykla hela sträckan är det lika rätt.
Gary, då måste du anmäla dig som två olika personer.
Quote from Fredrik Närenfors on 8 July 2008, 20:10En i taget tack.
Linus du är ju den smarte så jag tror du grejar det där (H)
En i taget tack.
Linus du är ju den smarte så jag tror du grejar det där (H)
Quote from Lena O on 8 July 2008, 20:14Äsch, det lugnt, jag tror att det kommer att finnas en hel del Funbeatare med på sista dagen. Just nu försöka jag att övertala Olle att cykla den dagen ...
utan lycka hittils, men eftersom Funbeat är Etappsponsor för Uppsala - Stockholm ....
Ingen mer som
Äsch, det lugnt, jag tror att det kommer att finnas en hel del Funbeatare med på sista dagen. Just nu försöka jag att övertala Olle att cykla den dagen ...
utan lycka hittils, men eftersom Funbeat är Etappsponsor för Uppsala - Stockholm ....
Ingen mer som
Quote from Viktor Wrede on 8 July 2008, 20:56Jaså Gary...avstängd? Du menar att det finns en på och avknapp på dej???;)????? Har jag aldrig märkt - jag tycker du är PÅ för det mesta. Och det där med att vara 2 personer: behöver nog du vara eftersom du verkar ha minst 20 grejor på gång samtidigt!!! T
Jaså Gary...avstängd? Du menar att det finns en på och avknapp på dej???;)????? Har jag aldrig märkt - jag tycker du är PÅ för det mesta. Och det där med att vara 2 personer: behöver nog du vara eftersom du verkar ha minst 20 grejor på gång samtidigt!!! T