Quote from Lena O on 8 July 2008, 23:39~bzzzt pop bzzzt~
~bzzzt pop bzzzt~
Quote from Mikaela Lexén on 8 July 2008, 23:41Vem är du nu? Dr Gazzah eller Mr Fleming? 😉
Vem är du nu? Dr Gazzah eller Mr Fleming? 😉
Quote from Funbeat user on 9 July 2008, 23:54Funderar på att köra Linköping - Nyköping. Någon mer härifrån som ska köra den sträckan? Kommer absolut ange Funbeat som klubb. När kan man köpa klubbtröjorna? 😉
Funderar på att köra Linköping - Nyköping. Någon mer härifrån som ska köra den sträckan? Kommer absolut ange Funbeat som klubb. När kan man köpa klubbtröjorna? 😉
Quote from Viktor Wrede on 10 July 2008, 08:05Jag ska köra den stäckan...och på tal om tröja så vet jag att Olle bara har några kvar...du kanske kan mejla honom direkt och fråga. Men det fick mej att tänka på en cykeltröja à la Ride of hope. Gary, kan du inte fixa det så man kan köpa????
Jag ska köra den stäckan...och på tal om tröja så vet jag att Olle bara har några kvar...du kanske kan mejla honom direkt och fråga. Men det fick mej att tänka på en cykeltröja à la Ride of hope. Gary, kan du inte fixa det så man kan köpa????
Quote from Funbeat user on 10 July 2008, 09:56Ja, bra ide
Ja, bra ide
Quote from Lena O on 10 July 2008, 10:16vi diskuterade detta om en cykeltröja men kom fram till att det viktigaste var att lägga krut på loppet .... Billy Ydefjäll har tagit fram ett par tröjor med Barncancerfondens logga på ryggen. Jag kan höra mig för om det är intressant?
vi diskuterade detta om en cykeltröja men kom fram till att det viktigaste var att lägga krut på loppet .... Billy Ydefjäll har tagit fram ett par tröjor med Barncancerfondens logga på ryggen. Jag kan höra mig för om det är intressant?
Quote from Fredric Lagerström on 10 July 2008, 10:48Ja, det kan såklart vara intressant!
Ja, det kan såklart vara intressant!
Quote from Viktor Wrede on 10 July 2008, 10:56Absolut! Skulle vara kul att ha som minne (och en bra cykeltröja är ju aldrig fel att ha till MG eller hur Gary?);)!
Absolut! Skulle vara kul att ha som minne (och en bra cykeltröja är ju aldrig fel att ha till MG eller hur Gary?);)!