Quote from Guest on 30 March 2009, 15:11Nu är det återigen dags att slå upp portarna för nya streakare!
Streak Runnig går alltså ut på att springa minst en km varje dag, oavsett. Alla är välkomna och man får springa hur långsamt som helst, bara man springer! (Vill man gå finns systergruppen Fu
Nu är det återigen dags att slå upp portarna för nya streakare!
Streak Runnig går alltså ut på att springa minst en km varje dag, oavsett. Alla är välkomna och man får springa hur långsamt som helst, bara man springer! (Vill man gå finns systergruppen Fu
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 15:21Missförstår jag det här nu? Är ni ett gäng som springer 1 km näck varje dag?!?!
Missförstår jag det här nu? Är ni ett gäng som springer 1 km näck varje dag?!?!
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 15:24Jepp, du missförstår det här nu 🙂
Jepp, du missförstår det här nu 🙂
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 15:26aa. om man streaker betyder det också att man gör någonting varje dag oftast. om man är på en 14 dagars träningsstreak så har man tränat varje dag i 14 dagar
aa. om man streaker betyder det också att man gör någonting varje dag oftast. om man är på en 14 dagars träningsstreak så har man tränat varje dag i 14 dagar
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 16:55En km om dagen är det som gäller, huruvida man springer naken eller ej, det får man bestämma själv, men vi tar inte ansvar för ev. konsekvenser!
En km om dagen är det som gäller, huruvida man springer naken eller ej, det får man bestämma själv, men vi tar inte ansvar för ev. konsekvenser!
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 19:08Alltså, eftersom det ändå blir mycket mängd för mig i april hakar jag nog på en månad - jag saknar er ju! (H:)
Alltså, eftersom det ändå blir mycket mängd för mig i april hakar jag nog på en månad - jag saknar er ju! (H:)
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 19:18Härligt Fredrika!
Härligt Fredrika!
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 20:45Heja. Kul att ha dig med en sväng igen. Välkommen tillbaka!!
Heja. Kul att ha dig med en sväng igen. Välkommen tillbaka!!
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 20:47Jodå det stämmer absolut...jag springer näck varje dag!?...(In i duschen efter minst 1 km streakande...);)
Jodå det stämmer absolut...jag springer näck varje dag!?...(In i duschen efter minst 1 km streakande...);)
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 07:42Pheew, Jag blev lite rädd att det skulle gå inflation i det där med att näcka längs gågatan och man skulle trubbas av om det skulle ske varje dag.
Pheew, Jag blev lite rädd att det skulle gå inflation i det där med att näcka längs gågatan och man skulle trubbas av om det skulle ske varje dag.