Quote from Guest on 22 October 2009, 21:21Funbeat Streak Runners går snart in i sin 13:e streakmånad och bjuder nu in DIG att vara med i vårt glada gäng!
Det går ut på att springa (minst) 1 km om dagen i (minst) en månads tid. Det får gå hur långsamt eller fort som helst, bara man springer, så
Funbeat Streak Runners går snart in i sin 13:e streakmånad och bjuder nu in DIG att vara med i vårt glada gäng!
Det går ut på att springa (minst) 1 km om dagen i (minst) en månads tid. Det får gå hur långsamt eller fort som helst, bara man springer, så
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 21:31"Springa" handlar i det här fallet om att "röra sig joggandes framåt i en sådan fart att man blir diskad under en gångtävling"....Skitabra definition tycker jag.
Själv har jag sett att när jag varit halvsjuk å halvskadad så har jag snabbare tagit mig upp
"Springa" handlar i det här fallet om att "röra sig joggandes framåt i en sådan fart att man blir diskad under en gångtävling"....Skitabra definition tycker jag.
Själv har jag sett att när jag varit halvsjuk å halvskadad så har jag snabbare tagit mig upp
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 14:47Om man har en läggning för att vilja synas i mängden och tyvärr inte är begåvad med sångröst duktig på att spela teater och inte har lyckats komma med i nån dokusåpa på TV så är detta grejen att syssla med. Själv gjorde jag en streak på båten till Riga fö
Om man har en läggning för att vilja synas i mängden och tyvärr inte är begåvad med sångröst duktig på att spela teater och inte har lyckats komma med i nån dokusåpa på TV så är detta grejen att syssla med. Själv gjorde jag en streak på båten till Riga fö
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 17:39Härligt Pia! (t+)
Härligt Pia! (t+)