Quote from Guest on 28 October 2008, 22:03Efter att det har varit Funbeat-träffar i Stockholm så är det väl dags att träffas även här nere i de södra trakterna?
Därför: Söndagen den 16 november kl 13.00 samlas vi vid Torup för lite gemensam löpning och eftersnack.
Planen är väl att kora Funbeat
Efter att det har varit Funbeat-träffar i Stockholm så är det väl dags att träffas även här nere i de södra trakterna?
Därför: Söndagen den 16 november kl 13.00 samlas vi vid Torup för lite gemensam löpning och eftersnack.
Planen är väl att kora Funbeat
Quote from Funbeat user on 28 October 2008, 22:13Man kan ju springa lite skåneled från torup också, vet dock inte vad det är för underlag...
Man kan ju springa lite skåneled från torup också, vet dock inte vad det är för underlag...
Quote from Funbeat user on 28 October 2008, 22:18Ja, och de som är sugna på ett långpass kan ju ta Malmö-Torup t.o.r, tror det blir 36 km.... Har själv sprungit Malmö - Torup - 2km spåret - vår sommarstuga. Det blir lagoma 26 km.
Ja, och de som är sugna på ett långpass kan ju ta Malmö-Torup t.o.r, tror det blir 36 km.... Har själv sprungit Malmö - Torup - 2km spåret - vår sommarstuga. Det blir lagoma 26 km.
Quote from Funbeat user on 28 October 2008, 22:24VA?!?! Har det varit Funbeatträffar i Stockholm?! Närdå? För jag har sannerligen missat varenda en i såfall....
VA?!?! Har det varit Funbeatträffar i Stockholm?! Närdå? För jag har sannerligen missat varenda en i såfall....
Quote from Funbeat user on 28 October 2008, 22:27Per Elmsäter har arrangerat flera förra året. Du är välkommen ner hit och kika på den skånska slätten. Jättebra löprundor... (H)
Per Elmsäter har arrangerat flera förra året. Du är välkommen ner hit och kika på den skånska slätten. Jättebra löprundor... (H)
Quote from Funbeat user on 28 October 2008, 22:42Jorå det kan jag hålla med om - jag åkte faktiskt ner till Skåne i våras när ett pulsgäng drog ihop en grej, jag är verkligen inte den som är den. Men 16:e skall jag springa i Östergötland, man måste fördela sina gracer 😉
Har som sagt helt missat vad so
Jorå det kan jag hålla med om - jag åkte faktiskt ner till Skåne i våras när ett pulsgäng drog ihop en grej, jag är verkligen inte den som är den. Men 16:e skall jag springa i Östergötland, man måste fördela sina gracer 😉
Har som sagt helt missat vad so
Quote from Funbeat user on 28 October 2008, 22:57(t+) Bra insativ!
(t+) Bra insativ!
Quote from Funbeat user on 29 October 2008, 01:11(t+)
Varför inte...... ska kolla almanackan.
(t+)
Varför inte...... ska kolla almanackan.
Quote from Funbeat user on 29 October 2008, 08:24Tyvärr, jag jobbar 🙁 annars hade jag vart på (t+)
Tyvärr, jag jobbar 🙁 annars hade jag vart på (t+)
Quote from Funbeat user on 29 October 2008, 08:40Har lämnat förslag till maken.
Han behöver ut och röra på sig lite.....
Har lämnat förslag till maken.
Han behöver ut och röra på sig lite.....