Quote from Guest on 3 February 2011, 12:12Kanske inte helt optimal grupp, men...
Vi är några som har börjat titta på leverantörer, design m.m. för att fixa en Funbeatcykeltröja.
För att kunna plocka fram så bra alternativ som möjligt så tar vi gärna emot synpunkter i den här tråden. Det kan gäl
Kanske inte helt optimal grupp, men...
Vi är några som har börjat titta på leverantörer, design m.m. för att fixa en Funbeatcykeltröja.
För att kunna plocka fram så bra alternativ som möjligt så tar vi gärna emot synpunkter i den här tråden. Det kan gäl
Quote from Fredric Lagerström on 3 February 2011, 12:22Wow! Bra idé!
Jag skulle uppskatta dragkedja på en av fickorna bak.
Wow! Bra idé!
Jag skulle uppskatta dragkedja på en av fickorna bak.
Quote from Elias Engqvist on 3 February 2011, 13:00...och dragkedja hela vägen ner där fram...
...och dragkedja hela vägen ner där fram...
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 13:09Håller med, kedja hela vägen i fram samt kedja på en av ryggfickorna.
Håller med, kedja hela vägen i fram samt kedja på en av ryggfickorna.
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 13:22Jag beställer garanterat ett par stycken (t+)
Bara dom inte är rosa (H)
Jag beställer garanterat ett par stycken (t+)
Bara dom inte är rosa (H)
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 13:33Funbeatgubben ska cykla! (H:)
Funbeatgubben ska cykla! (H:)
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 13:39^
Då vill jag ha en skidjacka också, med gubben på skidor 🙂Men heldragkedjafram jatack! Och en blixtlåsficka bak ....
^
Då vill jag ha en skidjacka också, med gubben på skidor 🙂
Men heldragkedjafram jatack! Och en blixtlåsficka bak ....
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 13:39Funbeat-cykelstrumpor?
Funbeat-cykelstrumpor?
Quote from ellen olsson on 3 February 2011, 14:09Ett litet förtydligande angående "passform" ovan. De flesta leverantörer har olika modeller som är olika tighta. Ju mer man cyklat desto tightare tröjor brukar man vilja ha men jag misstänker att majoriteten här på Funbeat inte "nått dit än". 🙂
Rätta mi
Ett litet förtydligande angående "passform" ovan. De flesta leverantörer har olika modeller som är olika tighta. Ju mer man cyklat desto tightare tröjor brukar man vilja ha men jag misstänker att majoriteten här på Funbeat inte "nått dit än". 🙂
Rätta mi
Quote from Elias Engqvist on 3 February 2011, 14:11Man vill ju inte att den ska fladdra!
Man vill ju inte att den ska fladdra!