Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 18:04Absolut inte svart tröja. Det är olidligt sommartid.
Absolut inte svart tröja. Det är olidligt sommartid.
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 18:11Och så kom vi till färgen = här kan vi vara oeniga lääänge.
Men jag vill inte heller ha en svart.
Vad jag kan tänka mig vore snyggt vore stora längsgående enfärgade fält och fält i samma mönster/tryck som buffen ...
Men en enfärgad med "gubben" på bröst
Och så kom vi till färgen = här kan vi vara oeniga lääänge.
Men jag vill inte heller ha en svart.
Vad jag kan tänka mig vore snyggt vore stora längsgående enfärgade fält och fält i samma mönster/tryck som buffen ...
Men en enfärgad med "gubben" på bröst
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 18:13Yla: Rosa resp. blått tryck?
Då tänker du dig herrmodellen med rosa tryck va? *hoppas innerligt*(för övrigt anser jag att funbeatgubben alltid bör vara i den blåa färg den är på sidan när den används som logga på något plagg)
Yla: Rosa resp. blått tryck?
Då tänker du dig herrmodellen med rosa tryck va? *hoppas innerligt*
(för övrigt anser jag att funbeatgubben alltid bör vara i den blåa färg den är på sidan när den används som logga på något plagg)
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 18:17En blå tröja ligger på ngt sätt väldigt nära till hands ...
En blå tröja ligger på ngt sätt väldigt nära till hands ...
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 18:19Vit tröja och ett klassiskt band i funbeatblått med text: funbeat.se och loggan.
Vit tröja och ett klassiskt band i funbeatblått med text: funbeat.se och loggan.
Quote from ellen olsson on 3 February 2011, 18:20Hehehe. Jag anar redan att det kommer att bli någon slags poll om färgen. Resten verkar det inte råda alltför delade meningar om. 🙂
Hehehe. Jag anar redan att det kommer att bli någon slags poll om färgen. Resten verkar det inte råda alltför delade meningar om. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 18:23Jag skulle iofs gilla en "riktig" tjejtröja utan ärmar i rosa med funbeatmönstrade revärer/paneler i sidorna, och emblem fram ... som komplement för riktigt varm sommarkörning 😀
Men Davids förslag låter helt OK.
Jag skulle iofs gilla en "riktig" tjejtröja utan ärmar i rosa med funbeatmönstrade revärer/paneler i sidorna, och emblem fram ... som komplement för riktigt varm sommarkörning 😀
Men Davids förslag låter helt OK.
Quote from Erik Strandberg on 3 February 2011, 18:25Kan tänka mig en vit variant också, men svart är snyggast och perfekt i bergen där den värmer lite. (t+) Vit blir ful så fort (och ännu värre - genomskinligt om den blir blöt)
Har aldrig någonsin lidit av värme pga svart tröja.
Jessie - He, he, vilken
Kan tänka mig en vit variant också, men svart är snyggast och perfekt i bergen där den värmer lite. (t+) Vit blir ful så fort (och ännu värre - genomskinligt om den blir blöt)
Har aldrig någonsin lidit av värme pga svart tröja.
Jessie - He, he, vilken
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 18:37Har du den i mesh för att inte koka när du inte kör över passen?
Jag kommer inte att köpa en svart cykeltröja för sommarbruk.
Har du den i mesh för att inte koka när du inte kör över passen?
Jag kommer inte att köpa en svart cykeltröja för sommarbruk.
Quote from Erik Strandberg on 3 February 2011, 18:41Fp. David - Nix, har däremot nästan alltid en tröja under också 😀
Fp. David - Nix, har däremot nästan alltid en tröja under också 😀