Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 21:07För min del vore ett kriterie att den är tv-mässig och med plats för tryck från alla mina sponsorer.
Vit går bort, svart går bra. Men prio ett är att den utformas efter FBs grafiska profil (även om kanske jag drar ner varumärket genom att bära den).
Hellå
För min del vore ett kriterie att den är tv-mässig och med plats för tryck från alla mina sponsorer.
Vit går bort, svart går bra. Men prio ett är att den utformas efter FBs grafiska profil (även om kanske jag drar ner varumärket genom att bära den).
Hellå
Quote from Fredric Lagerström on 3 February 2011, 21:35Bruse.
Såna där hängslebrallor som ni har ja. Ja, ja.
Bruse.
Såna där hängslebrallor som ni har ja. Ja, ja.
Quote from Rasmus Olsson on 3 February 2011, 21:44Såna som en riktig cuklist har.
Såna som en riktig cuklist har.
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 22:02> Bruse angående att svarta kläder inte "släpper igenom värme".
Det finns ökenfolk med både svarta och vita kläder, och lustigt nog så blir temperaturen ungefär den samma för dem som bär dem. Däremot tror jag inte att det är för att svarta kläder inte s
> Bruse angående att svarta kläder inte "släpper igenom värme".
Det finns ökenfolk med både svarta och vita kläder, och lustigt nog så blir temperaturen ungefär den samma för dem som bär dem. Däremot tror jag inte att det är för att svarta kläder inte s
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 22:29Sno färgsättningen från Samdorias blå tröja.
Sno färgsättningen från Samdorias blå tröja.
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 07:14det bär mig emot men david sa något bra... kors i taket :}
"Vit tröja och ett klassiskt band i funbeatblått med text: funbeat.se och loggan. "
det bär mig emot men david sa något bra... kors i taket :}
"Vit tröja och ett klassiskt band i funbeatblått med text: funbeat.se och loggan. "
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 08:23Ökenfolkets svarta kläder är inte en åtsittande t-shirt. Det svarta fungerar under förutsättning att man följer den övriga designen också med en vid dräkt som inte ligger mot kroppen. Det funkar nog inte så bra på en cykeltröja.
Ökenfolkets svarta kläder är inte en åtsittande t-shirt. Det svarta fungerar under förutsättning att man följer den övriga designen också med en vid dräkt som inte ligger mot kroppen. Det funkar nog inte så bra på en cykeltröja.
Quote from Rasmus Olsson on 4 February 2011, 08:53Förra sommaren körde jag med en svart merinoundertröja och en svart cykeltröja. Inte svettades jag mer eller var varmare än andra. Tvärtom!
Förra sommaren körde jag med en svart merinoundertröja och en svart cykeltröja. Inte svettades jag mer eller var varmare än andra. Tvärtom!
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 09:33Jag har en vit-svart-röd cykel och vill egentligen helst ha röda cykeltröjor, men jag är fullt beredd att köpa en blå, däremot inte en svart. Skaffade jag en klubbtröja får jag använda klubbens färger, jag kan inte kräva att den ska matcha min cykel.
Blåt
Jag har en vit-svart-röd cykel och vill egentligen helst ha röda cykeltröjor, men jag är fullt beredd att köpa en blå, däremot inte en svart. Skaffade jag en klubbtröja får jag använda klubbens färger, jag kan inte kräva att den ska matcha min cykel.
Blåt
Quote from Rasmus Olsson on 4 February 2011, 09:35En blå tröja passar inte till röda byxor eller en röd cykel... Eller ska vi se ut som nån julgran eller ett disco? kanske då blinaknde lampor piggar upp lite.
En svart tröja passar till allt.
En blå tröja passar inte till röda byxor eller en röd cykel... Eller ska vi se ut som nån julgran eller ett disco? kanske då blinaknde lampor piggar upp lite.
En svart tröja passar till allt.