Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatFunbeatcykeltröja
You need to log in to create posts and topics.

Blått! Liknande buffen. Gärna ett gytter av ljusblå och vita gubbar. 🙂 funbeat.se i vitt på revärer och armar. Det är ju solklart! Jag ritar ett förslag i akvarell under aftonen.

Jag håller med Ylva. Svart funkar alldeles utmärkt att cykla med på varmare ställen än Skåne. 🙂

Mina absoluta favoritfärger på cykelkläder (och cyklar) är rött och svart, men rött känns som om det ligger lite väl långt från Funbeat. På god tredje plats

Långdragkedja, 3st fickor där bak en med dragkedja

Varför inte en cykelmodell av dom funbeat-tröjor som finns i shoppen? Fast jag ser hellre att den svarta är vit med svarta streck.

Om nu svart blir olidligt i värmen,varför har då ökenfolket svarta kläder? jo för svart släpper inte genom värmen, som vita kläder gör. Svarta kläder blir varma ja, men bakom den är du sval. Vita kläder är olidligt i värmen däremot! Vitt håller sig inte h

Jag undrar lite om det här med hellång dragkedja. Varför är det så viktigt och bra? Jag har båda varianterna och kan väl tycka det är praktiskt med en hellång dragkedja men den korvar sej.

Jag tänker mej tröjan som ganska ren funbeatblå.

Förutsättning för köp: Dammodell, storlek 34.

Önskemål: Funbeatblå med blå logga. En "ren" tröja, utan en massa plottrigt mönster.

Aadu, det är så bökigt att krångla tröjan över huvudet med massa grejer i bakfickorna om man ska ta av sig hängselbyxorna. Det är alltid nån pinal som ramlar ur fickorna, rakt ned i toalettstolen...

Ficka för tävlingsradion!

Samma mönster och färg på cykeltröjan som på buffen är ju snyggt. Då blir det inte så traditionellt och tråkigt. 🙂