Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 19:30Fick hem min racer idag. Vill ha en cykeltröja nu, så det inte syns att jag är nybörjare när jag ska ut och trampa 😉
Fick hem min racer idag. Vill ha en cykeltröja nu, så det inte syns att jag är nybörjare när jag ska ut och trampa 😉
Quote from Rasmus Olsson on 7 February 2011, 20:01Om inte så blir det kallt utan tröja.
Om inte så blir det kallt utan tröja.
Quote from Funbeat user on 14 February 2011, 10:32Susse: Nu har jag stirrat på dina två designförslag en lång stund och äntligen kommit på vad det är jag hakar upp mig på. 🙂 Ärmarna. De ger den optiska illusionen av att man är rejält bredaxlad. Kanske snyggt och åtråvärt för en herre, men lite mer tvek
Susse: Nu har jag stirrat på dina två designförslag en lång stund och äntligen kommit på vad det är jag hakar upp mig på. 🙂 Ärmarna. De ger den optiska illusionen av att man är rejält bredaxlad. Kanske snyggt och åtråvärt för en herre, men lite mer tvek
Quote from Funbeat user on 14 February 2011, 10:58Ett förslag var att köra den i vitt med ett funbeatblått band med namn o logga.
Ett förslag var att köra den i vitt med ett funbeatblått band med namn o logga.
Quote from Fredric Lagerström on 14 February 2011, 11:37Jag är bra på att söla. Man kan ju tänka sej en chokladbrun tröja med ketchupröda detaljer 😉
Jag är bra på att söla. Man kan ju tänka sej en chokladbrun tröja med ketchupröda detaljer 😉
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 23:19Jag vill bara hojta att jag är intresserad av en FB cykeltröja:-)
Jag gillar Rosa precis som Maria T, bara så att ni vet 🙂
Fast jag gillade även den ljusblå som Maria T gjort förslag på... kanske en sån i rosa?!
anyway, nu vet ni att jag är intresserad
Jag vill bara hojta att jag är intresserad av en FB cykeltröja:-)
Jag gillar Rosa precis som Maria T, bara så att ni vet 🙂
Fast jag gillade även den ljusblå som Maria T gjort förslag på... kanske en sån i rosa?!
anyway, nu vet ni att jag är intresserad