Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 19:04Det kvittar för mig, jag är med !
Det kvittar för mig, jag är med !
Quote from j sollerman on 29 March 2011, 19:56Ser ingen anledning att ha en extra ficka.
Ser ingen anledning att ha en extra ficka.
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 19:57Håller med Granlund men 40 spänn kommer inte svida hål i fickan. Jag kan gärna betala om önskemål finns från andra.
Håller med Granlund men 40 spänn kommer inte svida hål i fickan. Jag kan gärna betala om önskemål finns från andra.
Quote from Erik Strandberg on 30 March 2011, 13:54Instämmer med att det helt klart är värt 40 kr!
Kör man på lite mer ojämnt underlag så händer det att det hoppar ur saker ur fickorna. (om än inte så ofta)
Små lätta saker som tex nyckeln hem märker man inte om den har studsat ur förräns man står där,
Instämmer med att det helt klart är värt 40 kr!
Kör man på lite mer ojämnt underlag så händer det att det hoppar ur saker ur fickorna. (om än inte så ofta)
Små lätta saker som tex nyckeln hem märker man inte om den har studsat ur förräns man står där,
Quote from Rasmus Olsson on 30 March 2011, 14:15Hade mina glasögon i sitt fodral i bakfickan en morgon på väg till jobbet. Väl framme vid jobbet var de borta!
Cyklade tillbaka, och på den trånga cykelbanan bakom Riddarhuset låg glasögonfodralet. Tio centimeter från kajkanten! De kunde lika gärna studs
Hade mina glasögon i sitt fodral i bakfickan en morgon på väg till jobbet. Väl framme vid jobbet var de borta!
Cyklade tillbaka, och på den trånga cykelbanan bakom Riddarhuset låg glasögonfodralet. Tio centimeter från kajkanten! De kunde lika gärna studs
Quote from ellen olsson on 30 March 2011, 16:36Att döma av reaktionerna så lutar det nog åt att det blir en extra ficka med dragkedja.
Förhoppningsvis så kommer det mer information om design m.m. ganska snart.
Att döma av reaktionerna så lutar det nog åt att det blir en extra ficka med dragkedja.
Förhoppningsvis så kommer det mer information om design m.m. ganska snart.
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 14:40Varför ska man ha lång dragkedja fram?
Varför ska man ha lång dragkedja fram?
Quote from Fredric Lagerström on 9 April 2011, 14:54Jag undrade med och fick förklarat för mej att:
Det är för att det ska vara lättare att få ner hängslebrallorna vid behov.
Jag undrade med och fick förklarat för mej att:
Det är för att det ska vara lättare att få ner hängslebrallorna vid behov.
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 15:25och för att inte "kränga" sönder cykeltröjorna.
och för att inte "kränga" sönder cykeltröjorna.
Quote from Rasmus Olsson on 9 April 2011, 15:57Har du massa grejer i fickorna å måste dra tröjan över huvudet, ramlar garanterat nåt ut ur fickorna. Med helt blixtlås kan du galant ta av dig tröjan utan att vända den utochin och uppoch ner. Praktiskt vid toalettbesök.
Har du massa grejer i fickorna å måste dra tröjan över huvudet, ramlar garanterat nåt ut ur fickorna. Med helt blixtlås kan du galant ta av dig tröjan utan att vända den utochin och uppoch ner. Praktiskt vid toalettbesök.