Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 13:04Kallrosa= Likrosa, efter tio minuters andningsuppehåll.
Kallrosa= Likrosa, efter tio minuters andningsuppehåll.
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 13:05Kallrosa: blåstickig, drar åt lila (Queen Elizabeth- ros, rosa prinsesstårtor)
"Motsats" Varmrosa, korallrosa, lax, persika, drar åt det gula, orange hållet.
Kallrosa: blåstickig, drar åt lila (Queen Elizabeth- ros, rosa prinsesstårtor)
"Motsats" Varmrosa, korallrosa, lax, persika, drar åt det gula, orange hållet.
Quote from Elias Engqvist on 4 February 2011, 13:06Jahaja, där ser man!
Jahaja, där ser man!
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 13:07Mina funbeattröjor är
rosa
lila
mörkblåJag hävdar ändå att Funbeats färger är blått och vitt, och en tröja som ska vara igenkännlig som en funbeat-tröja bör ha de färgerna.
Mina funbeattröjor är
rosa
lila
mörkblå
Jag hävdar ändå att Funbeats färger är blått och vitt, och en tröja som ska vara igenkännlig som en funbeat-tröja bör ha de färgerna.
Quote from Erik Strandberg on 4 February 2011, 13:30Hoppsan!
Okej, en Kallrosa = likrosa - cyklist drar nog till sig uppmärksamheten minst lika bra som en i knallrosa, fast på lite olika sätt, typ före/efter 😉Linling - Det är ju solklart att du behöver komplettera din cykelgarderob med en snygg Svart!
Hoppsan!
Okej, en Kallrosa = likrosa - cyklist drar nog till sig uppmärksamheten minst lika bra som en i knallrosa, fast på lite olika sätt, typ före/efter 😉
Linling - Det är ju solklart att du behöver komplettera din cykelgarderob med en snygg Svart!
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 13:34Som sagt jag bojkottar svart på allt utom byxor, vissa detaljer eller underställ. Jag anser det vara en överanvänd opraktisk färg i sammanhanget.
Till ett par svarta byxor är fö en klart blå tröja väldigt snyggt.
Betalningsvilja
svart 0 kr
blå tja 600-800
Som sagt jag bojkottar svart på allt utom byxor, vissa detaljer eller underställ. Jag anser det vara en överanvänd opraktisk färg i sammanhanget.
Till ett par svarta byxor är fö en klart blå tröja väldigt snyggt.
Betalningsvilja
svart 0 kr
blå tja 600-800
Quote from Rasmus Olsson on 4 February 2011, 13:34Då ser man ut som en smurf eller fantomen i blått!
Betalningsvilja blått: 10 kr
Vitt: 50 kr
Svart med blåa Funbeatinslag: 800 kr
Då ser man ut som en smurf eller fantomen i blått!
Betalningsvilja blått: 10 kr
Vitt: 50 kr
Svart med blåa Funbeatinslag: 800 kr
Quote from ellen olsson on 4 February 2011, 13:38Jag är på Ylvas och Bruses linje vad gäller betalningsviljan men kanske inte med lika hårda gränser för vitt och blått. En vit tröja tillbringar mycket tid i tvättmaskinen enligt mina personliga erfarenheter.
Jag är på Ylvas och Bruses linje vad gäller betalningsviljan men kanske inte med lika hårda gränser för vitt och blått. En vit tröja tillbringar mycket tid i tvättmaskinen enligt mina personliga erfarenheter.
Quote from Fredric Lagerström on 4 February 2011, 13:38(bara tänker högt)
Är det helt omöjligt att låta göra den i lite olika färgkombo? Kanske inte går? Skall vara på ett sätt, jag kan förstå det iofs.
(bara tänker högt)
Är det helt omöjligt att låta göra den i lite olika färgkombo? Kanske inte går? Skall vara på ett sätt, jag kan förstå det iofs.
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 13:39Blir tröjan svart kan jag tänka mig att köpa den. Blå tröjor klarar jag mig utan.
För övrigt är mina cykelbyxor svart och tajta, och jag har aldrig blivit överhettad i dem.
Blir tröjan svart kan jag tänka mig att köpa den. Blå tröjor klarar jag mig utan.
För övrigt är mina cykelbyxor svart och tajta, och jag har aldrig blivit överhettad i dem.