Quote from Guest on 18 November 2008, 23:14Funderade på det här lite idag, men vet inte om det är en bra ide med tanke på att det inte ingår i grundiden direkt. Men skriver ned det här iallafall 🙂
Massor av funbeatare har tips på god och nyttig mat, men som det är nu är det svårt att få någon öv
Funderade på det här lite idag, men vet inte om det är en bra ide med tanke på att det inte ingår i grundiden direkt. Men skriver ned det här iallafall 🙂
Massor av funbeatare har tips på god och nyttig mat, men som det är nu är det svårt att få någon öv
Quote from Funbeat user on 18 November 2008, 23:24Passar kanske bäst i matgruppen!
http://www.funbeat.se/life/groups/overview.aspx?GroupID=15
Eller i receptgruppen?
http://www.funbeat.se/life/groups/overview.aspx?GroupID=703
Passar kanske bäst i matgruppen!
http://www.funbeat.se/life/groups/overview.aspx?GroupID=15
Eller i receptgruppen?
Quote from Funbeat user on 18 November 2008, 23:47Forumformen är bra till mycket, men inte allt. Jag tänkte snarare på en receptavdelning som ett tillägg till flikarna högst upp, alternativt en funktion för att i forumet "tagga" recept man provat och tyckt om.
Forumformen är bra till mycket, men inte allt. Jag tänkte snarare på en receptavdelning som ett tillägg till flikarna högst upp, alternativt en funktion för att i forumet "tagga" recept man provat och tyckt om.
Quote from mårten jansson on 19 November 2008, 09:14Jag tycker att receptboken duger alldeles utmärkt. Med tanke på hur mycket tid det skulle ta att göra ytterligare en avdelning på funbeat, så skulle det verkligen inte vara värt det. För mig iaf!
Jag tycker att receptboken duger alldeles utmärkt. Med tanke på hur mycket tid det skulle ta att göra ytterligare en avdelning på funbeat, så skulle det verkligen inte vara värt det. För mig iaf!
Quote from Funbeat user on 19 November 2008, 11:56men, man kan väl tagga? du vet den lilla flaggan längst ner i högra inläggshörnet. eller det fungerar inte på recepten?
men, man kan väl tagga? du vet den lilla flaggan längst ner i högra inläggshörnet. eller det fungerar inte på recepten?
Quote from Bjarne Lewin on 19 November 2008, 12:07Man kan ju även spara det i favoriter, finns det inte ngt som man kan döpa "foldern" till för att få funbeat loggan där.
Förresten har jag precis hittan en fantastisk sökmotor för recept 150000 recept hitta man där 🙂 men det förståss, den loggar inte j
Man kan ju även spara det i favoriter, finns det inte ngt som man kan döpa "foldern" till för att få funbeat loggan där.
Förresten har jag precis hittan en fantastisk sökmotor för recept 150000 recept hitta man där 🙂 men det förståss, den loggar inte j
Quote from Camilla Höög on 19 November 2008, 13:03Eller så lägger ni helt enkelt upp era recept på en annan webbplats som har de funktioner ni söker.
T.ex. http://www.matklubben.se/
Eller så lägger ni helt enkelt upp era recept på en annan webbplats som har de funktioner ni söker.
Quote from Funbeat user on 19 November 2008, 13:24Anders, klokt talat!
Vill vi ha funbeat utvecklat till att bli riktigt bra för träningsregistrering så får vi nog inse att var sak har sin plats. Recept finns det andra siter för men självklart är diskussioner kring mat för träning o tävling intressanta!
Anders, klokt talat!
Vill vi ha funbeat utvecklat till att bli riktigt bra för träningsregistrering så får vi nog inse att var sak har sin plats. Recept finns det andra siter för men självklart är diskussioner kring mat för träning o tävling intressanta!
Quote from Funbeat user on 19 November 2008, 13:26Det räcker med Receptgruppen och Bra matgruppen, tycker jag.
Det räcker med Receptgruppen och Bra matgruppen, tycker jag.
Quote from Funbeat user on 19 November 2008, 13:36Menar ni att vi kan slippa alla bantningskurer och pulver i "Bra mat"?
Då kan vi kanske slopa det i "Fettförbränningsgruppen" också.Då hade folk börjat träna.
Menar ni att vi kan slippa alla bantningskurer och pulver i "Bra mat"?
Då kan vi kanske slopa det i "Fettförbränningsgruppen" också.
Då hade folk börjat träna.