Quote from Funbeat user on 19 November 2008, 14:10AT, precis det som gjorde mig osäker på om det är en bra ide eller inte, det är alltid en risk att gå ifrån en grundide.
Däremot håller jag inte med om att funktionen finns, på ett eller annat sätt. Det jag är ute efter är de recept som många fastnar f
AT, precis det som gjorde mig osäker på om det är en bra ide eller inte, det är alltid en risk att gå ifrån en grundide.
Däremot håller jag inte med om att funktionen finns, på ett eller annat sätt. Det jag är ute efter är de recept som många fastnar f
Quote from Funbeat user on 19 November 2008, 14:15De recept jag snubblat över här har jag lagt in som bokmärken i Firefox istället..
De recept jag snubblat över här har jag lagt in som bokmärken i Firefox istället..
Quote from Funbeat user on 19 November 2008, 15:31För att spinna vidare på ett sidospår:
HappyMTB har låtit användarna klassa trådarna så att vissa trådar numera är "Best of Happy". Det är riktigt hög klass på de trådarna, inte så att själva trådarna redigerats speciellt därför de blivit bäst på Happy ut
För att spinna vidare på ett sidospår:
HappyMTB har låtit användarna klassa trådarna så att vissa trådar numera är "Best of Happy". Det är riktigt hög klass på de trådarna, inte så att själva trådarna redigerats speciellt därför de blivit bäst på Happy ut