Quote from Funbeat user on 18 July 2013, 21:00Jag klär "mig" aldrig för andra, bara för mig själv 🙂
Jag klär "mig" aldrig för andra, bara för mig själv 🙂
Quote from Funbeat user on 18 July 2013, 21:24Något jag frågat flera gånger så fort lädersadlars magiska förmåga att forma sig är uppe men aldrig fått ett vettigt svar på är följande:
Sadeln formar sig efter rumpan, rimligtvis mest där man trycker hårdast på den?
Hårdast tryck är under sittbenen, dä
Något jag frågat flera gånger så fort lädersadlars magiska förmåga att forma sig är uppe men aldrig fått ett vettigt svar på är följande:
Sadeln formar sig efter rumpan, rimligtvis mest där man trycker hårdast på den?
Hårdast tryck är under sittbenen, dä
Quote from Rasmus Olsson on 18 July 2013, 23:23Sadeln är ju fortfarande hård då den saknar stoppning. Och den blir inte konstig om du fettar in den ordentligt. Därav anledningen att alltid bära svarta cykelbyxor.
Sadeln är ju fortfarande hård då den saknar stoppning. Och den blir inte konstig om du fettar in den ordentligt. Därav anledningen att alltid bära svarta cykelbyxor.
Quote from Funbeat user on 18 July 2013, 23:34OT: Jag trodde att vi bar svarta cykelbyxor för att det är mer stil och finess Bruse.
OT: Jag trodde att vi bar svarta cykelbyxor för att det är mer stil och finess Bruse.
Quote from Rasmus Olsson on 18 July 2013, 23:49Här en annan anledning
BILD:http://www.openjokes.com/jokeimages/pics/1252525379why-bike-shorts-are-black1-.jpg
Här en annan anledning
BILD:http://www.openjokes.com/jokeimages/pics/1252525379why-bike-shorts-are-black1-.jpg
Quote from Funbeat user on 18 July 2013, 23:57Note to self: inte köpa röda cykelhosen.
Sticker in med en liten fråga som jag hoppas är on topic. Investerade i ett par cykelbyxor för lite sedan, de som rekommenderades hade stoppning i grenen. Om man cyklar lite mer "seriöst" har man stoppning/vadderin
Note to self: inte köpa röda cykelhosen.
Sticker in med en liten fråga som jag hoppas är on topic. Investerade i ett par cykelbyxor för lite sedan, de som rekommenderades hade stoppning i grenen. Om man cyklar lite mer "seriöst" har man stoppning/vadderin
Quote from Funbeat user on 19 July 2013, 09:01I byxorna, inget i/på sadeln.
I byxorna, inget i/på sadeln.
Quote from Rasmus Olsson on 19 July 2013, 09:25Det har ju gått från mjuka sadlar med nästan ostoppade byxor, till hårda sadlar med stoppade byxor. Både och kan bli för mycket, antingen stoppning på sadeln eller i byxan.
Det har ju gått från mjuka sadlar med nästan ostoppade byxor, till hårda sadlar med stoppade byxor. Både och kan bli för mycket, antingen stoppning på sadeln eller i byxan.