Quote from Guest on 16 September 2011, 12:10Har idag på min räcer ett par Fulcrum 5. Kan få köpa ett par Fulcrum 3 till ett bra pris (ca 33% rabatt).
Har någon synpunkter på såna hjul?Tänkte isåfall flytta över 5:orna till crossen (Merida CX 3), för där är det några supertunga enkla hjul med Alex
Har idag på min räcer ett par Fulcrum 5. Kan få köpa ett par Fulcrum 3 till ett bra pris (ca 33% rabatt).
Har någon synpunkter på såna hjul?
Tänkte isåfall flytta över 5:orna till crossen (Merida CX 3), för där är det några supertunga enkla hjul med Alex
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 12:20Varför inte? Du kan köra V(ingel)R(undan) med dom.
Varför inte? Du kan köra V(ingel)R(undan) med dom.
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 19:56Varför inte? Känns väl som ett helt ok köp.
Vänligen
P.
Varför inte? Känns väl som ett helt ok köp.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 20:52Dem där är ett par stabila hjul, men kanske inte så, eh sexiga? Du vet att cykel är en mtrl-sport va? 😉
Dem där är ett par stabila hjul, men kanske inte så, eh sexiga? Du vet att cykel är en mtrl-sport va? 😉
Quote from Berit Bengtson on 16 September 2011, 21:10Vad får du ge för dem, 3000SEK?
För ungefär samma pengar kan du få 32-ekrade handbyggda hjul med Alpha 340-fälg och Ultegra-nav hos http://www.actionsports.de/gb/Wheels/Custom-Wheels/Road-Racing-28inch/Shimano-Ultegra-Custom-Laufradsatz-fuer-Rennrad::830
Vad får du ge för dem, 3000SEK?
För ungefär samma pengar kan du få 32-ekrade handbyggda hjul med Alpha 340-fälg och Ultegra-nav hos http://www.actionsports.de/gb/Wheels/Custom-Wheels/Road-Racing-28inch/Shimano-Ultegra-Custom-Laufradsatz-fuer-Rennrad::830
Quote from Rasmus Olsson on 16 September 2011, 21:15Håkan, du är den andre idag som säger så. Vad har du för argument för sådana hjul?
Kan dock säga att silverfärgade nav matchar mina svarta strumpor dåligt.
Håkan, du är den andre idag som säger så. Vad har du för argument för sådana hjul?
Kan dock säga att silverfärgade nav matchar mina svarta strumpor dåligt.
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 21:27Håkan C´s alternativ är på väg hem till mig nu, dock med svarta nav 😉
Hoppas på lätta stabila träningshjul.
Håkan C´s alternativ är på väg hem till mig nu, dock med svarta nav 😉
Hoppas på lätta stabila träningshjul.
Quote from Rasmus Olsson on 16 September 2011, 21:28Vilka svarta nav valde du?
Vilka svarta nav valde du?
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 21:43Jag har haft ett par fulcrum R3 i några år. De var ett lyft då när jag uppgraderade från usla paketprishjul; lättare och styvare. Numer känns de just som sagt inte precis... sexiga. Och silverfärgade. Och dekalerna lossnar lite pö om pö. Och aeroekrarna m
Jag har haft ett par fulcrum R3 i några år. De var ett lyft då när jag uppgraderade från usla paketprishjul; lättare och styvare. Numer känns de just som sagt inte precis... sexiga. Och silverfärgade. Och dekalerna lossnar lite pö om pö. Och aeroekrarna m
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 22:17Bruse:
DT Swiss
Bruse:
DT Swiss