Quote from Guest on 1 November 2012, 15:39Jag håller på att leta efter pannlampa för lite lättare träning i skogen. Silva Trail Runner Plus verkar väldigt prisvärd, men hur bra funkar den om man ger sig ut bortom grusvägarna? Den är ju rätt klen enligt specifikationerna, samtidigt så har Silva la
Jag håller på att leta efter pannlampa för lite lättare träning i skogen. Silva Trail Runner Plus verkar väldigt prisvärd, men hur bra funkar den om man ger sig ut bortom grusvägarna? Den är ju rätt klen enligt specifikationerna, samtidigt så har Silva la
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 15:49Det är väl samma video som ligger före klippet de visar upp Silva Runner också.. Skulle tro att den snutten är "fixad" med ljussättning mm..
Det är väl samma video som ligger före klippet de visar upp Silva Runner också.. Skulle tro att den snutten är "fixad" med ljussättning mm..
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 16:50Jag springer trail med Silva Ranger som är 30 LUMEN i 20 timmar på 29 meter, så varför skulle det inte funka med Trailrunner som har 80 LUMEN i 48 timmar på 45 meter?
Jag har inget behov av att se skogen 10-30 meter på varje sida om mig när jag springer
Jag springer trail med Silva Ranger som är 30 LUMEN i 20 timmar på 29 meter, så varför skulle det inte funka med Trailrunner som har 80 LUMEN i 48 timmar på 45 meter?
Jag har inget behov av att se skogen 10-30 meter på varje sida om mig när jag springer
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 19:55Om det "funkar" med 30 lumen i full fart i skogen är nog ganska individuellt. Jag tycker Black Diamond Spots 75 lumen är på tok för klent för att dra på nattetid.
Dessutom, har man väl börjat springa med mycket ljus vill man inte sluta..
Om det "funkar" med 30 lumen i full fart i skogen är nog ganska individuellt. Jag tycker Black Diamond Spots 75 lumen är på tok för klent för att dra på nattetid.
Dessutom, har man väl börjat springa med mycket ljus vill man inte sluta..
Quote from Funbeat user on 2 November 2012, 08:23Jag har sprungit lite med en Trail Runner och den tycker jag är gränsfall på skogsstigar. Jag vet inte om det är någon större skillnad på den och Plussen. Nu kör jag med en X-trail och det är stor skillnad, funkar hur bra som helst och går nog att hitta f
Jag har sprungit lite med en Trail Runner och den tycker jag är gränsfall på skogsstigar. Jag vet inte om det är någon större skillnad på den och Plussen. Nu kör jag med en X-trail och det är stor skillnad, funkar hur bra som helst och går nog att hitta f
Quote from Funbeat user on 2 November 2012, 18:59Jag har nyss skaffat trail runner plus men har inte så många i samma lysklass att jämföra med. Den är helt ok för dåliga spår, man ser var man ska sätta fötterna och ser även tillräckligt framåt. Såklart är det ju ingen orienteringslampa men det kanske ma
Jag har nyss skaffat trail runner plus men har inte så många i samma lysklass att jämföra med. Den är helt ok för dåliga spår, man ser var man ska sätta fötterna och ser även tillräckligt framåt. Såklart är det ju ingen orienteringslampa men det kanske ma