Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag känner ett stort tryck att se till att det finns funkionärer för ett femtimmars träningspass runt Råstasjön i Solna en lördag i februari. Jag har bestämt att det blir den 20 februari. Start kl 10.00

Men för att ett trettiotal löpare ska kunna få hjäl

Samtliga tre funktionärer kommer äfvenledes att erhålla stycken två bira sponsrade av Månkarbo Marathon 2010. Tyska å 2,8 %...men jag ska försöka förhandla till andra fördelar oxså....återkommer.!?

Resan bokad, om dagsformen sviktar kan det bli aktuellt med funktionärsskap för min del. För övrigt, nu när Skövde 6h ämnar bortrationalisera ankorna kommer Råsta att bli ett av fåtal lopp i landet (tillsammans med åtminstone Växjömaran) med detta pittore

Jag behöver komma igång med löpträningen så jag får nog vara med och springa istället för att hjälpa till med tidtagningen.
Lena är det nåt fel på ABC-springers hemsida?
Jag kommer i alla fall inte in och kan anmäla mej.

Haha...ja det var ju ett antal Canada-gäss som försökte bilda mur där borta vid den västra stranden....men med lite slalomkänsla så kom man förbi dom oxså utan större trubbel. Nio st T-shirts av det där näst intill kultförkladade märket "No Name" får Lena

Jag har fått in en himla massa anmälningar till Råsta runt, utan att jag ens bett om det, men lite småsnålt med funkisar. Tre stycken halvfunkiskar har lovat ställa upp, men kanske inte exakt hela tiden. Det är framförallt de första timmarna det behövs fu

Äh, Jag springer gärna men om det står och faller är jag givetvis pålitlig och snäll Funkis istället 🙂

Jag är gärna med och springer. Hoppas att det ordnar sig med funktionärer... (t+)

Vet att jag ber om det omöjliga.

Flytta ut evenemanget på vischan och jag ställer upp som funktionär.

Har deltagit i en mängd lopp, men också arrangerat och "bara" varit funktionär.

Att vara funktionär är en kanongrej.
Speciellt på ett varvlopp.
Den ka

K-G, det är fysiskt omöjligt att förlägga alla lopp till Tröllhättan.

Särskilt sedan staden sålts till de stackars holländarna.

12