Quote from Guest on 21 February 2010, 13:28Skulle registrerar ett pass "funktionell träning", dvs träning med kroppen som belastning, där en övning aktiverar flera delar av kroppen, men det fanns inte som alternativ. Vet ju att det finns en träningsform som är uppbyggd såhär (som jag vet finns med
Skulle registrerar ett pass "funktionell träning", dvs träning med kroppen som belastning, där en övning aktiverar flera delar av kroppen, men det fanns inte som alternativ. Vet ju att det finns en träningsform som är uppbyggd såhär (som jag vet finns med
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 13:38Jag brukar välja "Fys".
Jag brukar välja "Fys".
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 13:43Ja, det var ju ett alternativ, tack! Men det var inte det jag tänkte på, och nu kommer jag att grunna tills jag (eller nån här) kommer på vad jag menar! 😉
Ja, det var ju ett alternativ, tack! Men det var inte det jag tänkte på, och nu kommer jag att grunna tills jag (eller nån här) kommer på vad jag menar! 😉
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 14:25Styrka - funktionell borde väl vara det du pratar om?
Styrka - funktionell borde väl vara det du pratar om?
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 14:47Inte det heller egentligen; men det alternativet hade jag inte sett och det känns klockrent! Tack Jessie! Det jag egentligen söker tror jag är ett konceptnamn, ungefär som "Bodyxxx", så "Styrka -funktionell" känns som ett bättre alternativ!
Inte det heller egentligen; men det alternativet hade jag inte sett och det känns klockrent! Tack Jessie! Det jag egentligen söker tror jag är ett konceptnamn, ungefär som "Bodyxxx", så "Styrka -funktionell" känns som ett bättre alternativ!
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 15:50Kan det vara passet Functional Moves du tänker på?
Kan det vara passet Functional Moves du tänker på?
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 15:55Inte det heller! 😀
Inte det heller! 😀
Quote from Lena Bjerlöw on 21 February 2010, 17:45Det är inte Crossfit du tänker på? Själv använder jag också Styrka - funktionell när jag reggar funktionell styrka. Men vet att det finns pass på gymmet som består av sån träning typ.
Det är inte Crossfit du tänker på? Själv använder jag också Styrka - funktionell när jag reggar funktionell styrka. Men vet att det finns pass på gymmet som består av sån träning typ.
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 17:51Nej inte det heller Karin! 😉
Äsch, jag lägger ner det! "Styrka -funktionell" var ju egentligen det jag sökte ursprungligen, fast jag vände på det och kallade det funktionell träning!
Nej inte det heller Karin! 😉
Äsch, jag lägger ner det! "Styrka -funktionell" var ju egentligen det jag sökte ursprungligen, fast jag vände på det och kallade det funktionell träning!
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 18:51Åh, roligt! En gissningslek! 🙂 Men jag har ingen bra gissning.
Åh, roligt! En gissningslek! 🙂 Men jag har ingen bra gissning.