Quote from Funbeat user on 22 February 2010, 11:13Tänker du på MAQ kanske?
Tänker du på MAQ kanske?
Quote from Funbeat user on 22 February 2010, 16:00Vad är det?
Vad är det?
Quote from Funbeat user on 22 February 2010, 16:46Det har jag också undrat...
Det har jag också undrat...
Quote from Funbeat user on 22 February 2010, 20:20Precis, där satt den Lina! (hv) MAQ var det jag tänkte på!
Sinnesfrid! 🙂
Precis, där satt den Lina! (hv) MAQ var det jag tänkte på!
Sinnesfrid! 🙂
Quote from Funbeat user on 22 February 2010, 22:27Men nu får inte jag nån sinnesfrid istället. Inte förrän jag får veta vad MAQ är... 🙁
Men nu får inte jag nån sinnesfrid istället. Inte förrän jag får veta vad MAQ är... 🙁
Quote from Funbeat user on 22 February 2010, 22:30Google ?
http://www.muscleactionquality.se/
Edit: Ropade nog hej lite tidigt... sidan är avstängd men följande info hittade jag iallafall:
"För dig som inte vet vad MAQ står för så är Muscle Action Quality träningsmodellen för styrka, rörlighet, balans
Google ?
http://www.muscleactionquality.se/
Edit: Ropade nog hej lite tidigt... sidan är avstängd men följande info hittade jag iallafall:
"För dig som inte vet vad MAQ står för så är Muscle Action Quality träningsmodellen för styrka, rörlighet, balans
Quote from Funbeat user on 22 February 2010, 22:54Opps, jag som själv brukar svara "jfgi" på frågor lika den jag själv skrev. 🙂
jfgi = Just Fucking Google It
Men det är på stora stygga forum, samt lite med glimten i ögat därför att folk på sådana forum sällan tar illa vid sig utan brukar förstå att m
Opps, jag som själv brukar svara "jfgi" på frågor lika den jag själv skrev. 🙂
jfgi = Just Fucking Google It
Men det är på stora stygga forum, samt lite med glimten i ögat därför att folk på sådana forum sällan tar illa vid sig utan brukar förstå att m
Quote from Funbeat user on 22 February 2010, 22:57Jag var faktiskt lite nyfiken själv 🙂
Jag brukar faktiskt INTE säga att folk ska Googla själva eftersom jag tycker att många forum blir rätt ointressanta om folk bara säger "Googla !" eller "Använd Sökfunktionen"
Cheers !
Jag var faktiskt lite nyfiken själv 🙂
Jag brukar faktiskt INTE säga att folk ska Googla själva eftersom jag tycker att många forum blir rätt ointressanta om folk bara säger "Googla !" eller "Använd Sökfunktionen"
Cheers !
Quote from Funbeat user on 22 February 2010, 23:17Jag tycker det är en knivig gränsdragningsproblematik. Men det är inte så blodigt, framför allt inte här, där det enda blodet som utgjuts här kommer i form av träningsrelaterade skrubbsår och blodsmak.
Tyvärr kan jag inte skåla tillbaks med något annat ä
Jag tycker det är en knivig gränsdragningsproblematik. Men det är inte så blodigt, framför allt inte här, där det enda blodet som utgjuts här kommer i form av träningsrelaterade skrubbsår och blodsmak.
Tyvärr kan jag inte skåla tillbaks med något annat ä
Quote from Funbeat user on 22 February 2010, 23:35Nu skålar förvisso inte jag heller i alkoholhaltiga drycker en sen måndagkväll 😉
Nu skålar förvisso inte jag heller i alkoholhaltiga drycker en sen måndagkväll 😉