Quote from Guest on 14 August 2008, 18:01Har bokat in mjölksyretest hos Lactlab i Täby. Någon som har erfarenheter från dem?
Har bokat in mjölksyretest hos Lactlab i Täby. Någon som har erfarenheter från dem?
Quote from Funbeat user on 14 August 2008, 18:11Sök på lactlab mha sökfunktionen här på Funbeat så får du lite tips.
Sök på lactlab mha sökfunktionen här på Funbeat så får du lite tips.
Quote from Lisa Bringhed on 15 August 2008, 00:22Jag var hos dem för några år sedan. Testet var schyst.
Men de gav bara pulszoner, kunde inte ge träningsråd utanför det, vid den tidpunkten. Annars trevligt och proffsigt bemötande!
Jag var hos dem för några år sedan. Testet var schyst.
Men de gav bara pulszoner, kunde inte ge träningsråd utanför det, vid den tidpunkten. Annars trevligt och proffsigt bemötande!
Quote from Funbeat user on 15 August 2008, 08:07när ni sa mjölksyretest så vet jag att de ha med kroppen att göra, men häromdagen köpte jag en fisk och dilldressing och där stod de s om ingredienser mjölksyra,vet någon vad det är ? är de laktos?
när ni sa mjölksyretest så vet jag att de ha med kroppen att göra, men häromdagen köpte jag en fisk och dilldressing och där stod de s om ingredienser mjölksyra,vet någon vad det är ? är de laktos?
Quote from j sollerman on 15 August 2008, 11:31testa google
testa google
Quote from Lena O on 16 August 2008, 07:31När de klubbar fiskarna inför tillverkning kämpa den rätt så hårt för att komma undan ... då kan det bildas mjölksyra som ligger kvar i fiskköttet efter den slutligen har dödats.
När de klubbar fiskarna inför tillverkning kämpa den rätt så hårt för att komma undan ... då kan det bildas mjölksyra som ligger kvar i fiskköttet efter den slutligen har dödats.
Quote from Funbeat user on 16 August 2008, 07:38Är det samma problem med klubbade sälkutar?
Jag måste kontakta BB.
Är det samma problem med klubbade sälkutar?
Jag måste kontakta BB.
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 11:05Gary Fleming , tackar så mycket för ditt svar ,jag såg dig i lokaltidningen för någon vecka sedan
Gary Fleming , tackar så mycket för ditt svar ,jag såg dig i lokaltidningen för någon vecka sedan
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 00:08Haha, roligare blir det knappt...
😀
Japp, jag är elak.
Haha, roligare blir det knappt...
😀
Japp, jag är elak.
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 00:15Uj uj uj.
Uj uj uj.