Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 09:39Gary Fleming , tackar så mycket för ditt svar ,roligare blir det knappt uj uj uj japp jag är elak
Gary Fleming , tackar så mycket för ditt svar ,roligare blir det knappt uj uj uj japp jag är elak
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 10:10Vi kan väl räkna hur många seriösa svar vs. oseriösa svar det är på den här tråden. Brukar det ligga på den här nivån eller har jag bara haft otur med min tråd?
Vi kan väl räkna hur många seriösa svar vs. oseriösa svar det är på den här tråden. Brukar det ligga på den här nivån eller har jag bara haft otur med min tråd?
Quote from j sollerman on 18 August 2008, 10:27haha!
haha!
Quote from Fredrik Olsson on 18 August 2008, 11:10Nej Johan. Du har inte "otur" med din tråd. Tyvärr finns det en del som inte visar lite respekt till trådskaparna och håller sig till ämnet eller ger vettiga svar på ursprungsfrågan.
Nej Johan. Du har inte "otur" med din tråd. Tyvärr finns det en del som inte visar lite respekt till trådskaparna och håller sig till ämnet eller ger vettiga svar på ursprungsfrågan.
Quote from Elias Engqvist on 18 August 2008, 19:12Som man frågar får man svar - var det nån som sa...
Madelene: Har du inte nämnt det där med mjölksyra i mat i nån tråd förut? (Det var lika kul då!)
Ujujuj...
Som man frågar får man svar - var det nån som sa...
Madelene: Har du inte nämnt det där med mjölksyra i mat i nån tråd förut? (Det var lika kul då!)
Ujujuj...
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 21:21Jag va på lactlab för någon vecka sen och gjorde ett laktattröskeltest, mycket bra. Fick ut jäkligt roliga värden 😉
Jag va på lactlab för någon vecka sen och gjorde ett laktattröskeltest, mycket bra. Fick ut jäkligt roliga värden 😉
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 08:46Hej Johan.
Tyvärr har jag inte det. Men du får väl återkomma efter det att du har varit där.
Madelene.
Mjölksyra är godkänt som konserveringsmedel i livsmedel (E 270 Mjölksyra), Och i detta fall är det nog så att det var i dilldressingen som det fanns
Hej Johan.
Tyvärr har jag inte det. Men du får väl återkomma efter det att du har varit där.
Madelene.
Mjölksyra är godkänt som konserveringsmedel i livsmedel (E 270 Mjölksyra), Och i detta fall är det nog så att det var i dilldressingen som det fanns
Quote from Elias Engqvist on 19 August 2008, 16:32Intressant P. Varifrån kom det där?
Intressant P. Varifrån kom det där?
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 17:05Ser ut att va saxat härifrån: http://www.shenet.se/ravaror/mjolksyra.html
Ser ut att va saxat härifrån: http://www.shenet.se/ravaror/mjolksyra.html
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 20:23AM du ser så rätt så;)
Vänligen
P.
AM du ser så rätt så;)
Vänligen
P.