Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 15:58Jag tycker att Andreas ska testa sig.
Jag tycker att Andreas ska testa sig.
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 15:59hmm jag tror att mjölsyra är laktos innehåller ju alla mjölkprodukter även mjölksocker
hmm jag tror att mjölsyra är laktos innehåller ju alla mjölkprodukter även mjölksocker
Quote from ellen olsson on 21 August 2008, 17:12Håll koll på begreppen.
laktos=mjölksocker
laktat=mjölksyra
Håll koll på begreppen.
laktos=mjölksocker
laktat=mjölksyra
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 20:27Hej Per.
"P. Dina inlägg skulle bli mycket intressantare om du länkade till texterna du klippt in istället."
Jag sak försöka förklara mitt betende varför jag saxar och inte länkar.
Det är så att om jag saxar så vet jag att det jag vill få fram kommer
Hej Per.
"P. Dina inlägg skulle bli mycket intressantare om du länkade till texterna du klippt in istället."
Jag sak försöka förklara mitt betende varför jag saxar och inte länkar.
Det är så att om jag saxar så vet jag att det jag vill få fram kommer
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 20:58Heja P, jag läser gärna dina inlägg 🙂
Heja P, jag läser gärna dina inlägg 🙂
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 14:35Jag tycker det är rätt skönt att slippa klicka på länkar - aningens lat ja.
Jag tycker det är rätt skönt att slippa klicka på länkar - aningens lat ja.
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 16:11Visst är det skönt att slippa klicka och få det serverat 😀 men hänvisning till källa är ju att föredra.
Visst är det skönt att slippa klicka och få det serverat 😀 men hänvisning till källa är ju att föredra.
Quote from Funbeat user on 24 August 2008, 21:29Fredrik ,okis då har jag förstått nu att mjölksyra inte är laktos utan laktat, bra man lär sig något nytt varjedag
Fredrik ,okis då har jag förstått nu att mjölksyra inte är laktos utan laktat, bra man lär sig något nytt varjedag
Quote from Fredrik Närenfors on 24 August 2008, 22:53Vi är ju alla olika.
Jag tycker oftast att du har något att säga P, även om jag inte alltid håller med dig. Men det blir så förbaskat långa inlägg så jag orkar sällan läsa dem.
Är det dessutom kopierat text nånstans ifrån så blir det ju inte bättre för
Vi är ju alla olika.
Jag tycker oftast att du har något att säga P, även om jag inte alltid håller med dig. Men det blir så förbaskat långa inlägg så jag orkar sällan läsa dem.
Är det dessutom kopierat text nånstans ifrån så blir det ju inte bättre för
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 13:59JEZUZ!! Har bara varit medlem på Funbeat i en vecka och redan är jag trött på det! Vad är problemet? Om man inte vill prata om seriös träning kan man väl vända sig till andra fora? Det borde finnas en hel uppsjö av sidor där man kan "skriva av sig" och ma
JEZUZ!! Har bara varit medlem på Funbeat i en vecka och redan är jag trött på det! Vad är problemet? Om man inte vill prata om seriös träning kan man väl vända sig till andra fora? Det borde finnas en hel uppsjö av sidor där man kan "skriva av sig" och ma