Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 14:10Det låter trist att vara trött på något redan efter en vecka.
Ge Funbeat en chans till. Funkar det inte ändå så är det kanske inget för just dig. Här finns massor av seriösa svar med mycket information, blandat med mer skämtbetonade inlägg. Många inlägg
Det låter trist att vara trött på något redan efter en vecka.
Ge Funbeat en chans till. Funkar det inte ändå så är det kanske inget för just dig. Här finns massor av seriösa svar med mycket information, blandat med mer skämtbetonade inlägg. Många inlägg
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 15:08Första? Han startade väl tråden...
Första? Han startade väl tråden...
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 15:11Tack där Carina;)
Tack där Carina;)
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 15:14De nada! Alla är ju inte grälsjuka på den här siten 😉
De nada! Alla är ju inte grälsjuka på den här siten 😉
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 15:17Ja, mitt misstag. Ber om ursäkt för att jag missade det.
Dock vidhåller jag det övriga i mitt inlägg.
Ja, mitt misstag. Ber om ursäkt för att jag missade det.
Dock vidhåller jag det övriga i mitt inlägg.
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 15:24Ja Jack - lite arg är jag nog allt. Däremot är jag inte bitter ännu, men det kanske kommer snart. Det här med att skämta är super, men när 80% av svaren på en tråd bara är nonsens tycker jag att man har rätt att lacka ur lite. Kanske fungerar det i riksda
Ja Jack - lite arg är jag nog allt. Däremot är jag inte bitter ännu, men det kanske kommer snart. Det här med att skämta är super, men när 80% av svaren på en tråd bara är nonsens tycker jag att man har rätt att lacka ur lite. Kanske fungerar det i riksda
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 15:27Tror du slagit huvudet på spiken där Johan C - huvuddelen av de som är mest aktiva verkar inte ha nåt jobb..... 😀
Edit (Piaff): å faan vet om de tränar så seriöst heller...
Tror du slagit huvudet på spiken där Johan C - huvuddelen av de som är mest aktiva verkar inte ha nåt jobb..... 😀
Edit (Piaff): å faan vet om de tränar så seriöst heller...
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 15:30Nej, Carina det är möjligt att många som skriver här inte har något jobb. Vilken relevans har det, menar du?
För att inte vara grälsjuk så provocerar du ganska mycket.
Nej, Carina det är möjligt att många som skriver här inte har något jobb. Vilken relevans har det, menar du?
För att inte vara grälsjuk så provocerar du ganska mycket.
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 15:34Bäste Jack Snurr:
1. Hänvisning till citat: Kanske fungerar det i riksdagen men på ett vanligt jobb skulle man få sparken...
2. Jag har aldrig någonsin påstått att JAG inte är grälsjuk
3. Kul att det tog skruv. Du blev ju lite lätt grälsjuk vad det ve
Bäste Jack Snurr:
1. Hänvisning till citat: Kanske fungerar det i riksdagen men på ett vanligt jobb skulle man få sparken...
2. Jag har aldrig någonsin påstått att JAG inte är grälsjuk
3. Kul att det tog skruv. Du blev ju lite lätt grälsjuk vad det ve
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 15:42Tja, du. Är detta din variant på skämt så låt dem komma. Min gissning är dock att ditt inlägg är skrivet mestadels för att trigga igång sådant som gör att du sedan kan kalla någon (mig i detta fallet) för grälsjuk, ledsen och kinkig.
Vill du inte få det
Tja, du. Är detta din variant på skämt så låt dem komma. Min gissning är dock att ditt inlägg är skrivet mestadels för att trigga igång sådant som gör att du sedan kan kalla någon (mig i detta fallet) för grälsjuk, ledsen och kinkig.
Vill du inte få det