Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 15:43Hej Johan.
För att återgå till min "motfråga" Har du varit där och testat dig än och om. Hur var det tycker du. Bra/mindre bra och ev kanske något som du rent av tyckte var dåligt?
Och jag kan förstå att du känner dig lite så där hopplös. När du nu stäl
Hej Johan.
För att återgå till min "motfråga" Har du varit där och testat dig än och om. Hur var det tycker du. Bra/mindre bra och ev kanske något som du rent av tyckte var dåligt?
Och jag kan förstå att du känner dig lite så där hopplös. När du nu stäl
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 15:48Jack: Hur jag väljer att formulera mig väljer jag själv. Hur andra väljer att reagera, spekulera, skratta eller gråta väljer de själva. Kan kanske rekommendera ett avsnitt av Dr Phil som lågbudgetalternativ? Du vet det där med att ilska bara är komprimera
Jack: Hur jag väljer att formulera mig väljer jag själv. Hur andra väljer att reagera, spekulera, skratta eller gråta väljer de själva. Kan kanske rekommendera ett avsnitt av Dr Phil som lågbudgetalternativ? Du vet det där med att ilska bara är komprimera
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 15:59Carina S: Du får väl träna ihop med någon klenbent så kan du beskriva efteråt om du blev trött.
Carina S: Du får väl träna ihop med någon klenbent så kan du beskriva efteråt om du blev trött.
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 16:00Ska jag ta det som en invit? 😉
Ska jag ta det som en invit? 😉
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 16:04Du får så gärna komma o cykla en sväng med mig.
Sedan kan du fundera på om det är träning.
Du får så gärna komma o cykla en sväng med mig.
Sedan kan du fundera på om det är träning.
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 16:09Hej P.!
Jag var hos Lactlab förra veckan och testade mig. Mitt första intryck var att de inte var superproffsiga då de inte hade SPD-pedaler för lvg. (SPD-SL). Jag hade specifikt frågat om detta och fått till svar att de var "rätt säkra" på att de hade d
Hej P.!
Jag var hos Lactlab förra veckan och testade mig. Mitt första intryck var att de inte var superproffsiga då de inte hade SPD-pedaler för lvg. (SPD-SL). Jag hade specifikt frågat om detta och fått till svar att de var "rätt säkra" på att de hade d
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 21:54Hej Johan.
Om du frågade om dom hade pedaler som var/är kompatibla med dina klossar och dom svarade att dom är "rätt säkra" på att dom har det. Och att det sedan visar sig att dom inte har det, så skulle jag också få ett intryck av att dom inte var så d
Hej Johan.
Om du frågade om dom hade pedaler som var/är kompatibla med dina klossar och dom svarade att dom är "rätt säkra" på att dom har det. Och att det sedan visar sig att dom inte har det, så skulle jag också få ett intryck av att dom inte var så d
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 08:40Hej P.
Ja, det var bara ett generellt träningsupplägg som jag fick med mig hem. Enligt Lactlab kör de norska skidåkarna enligt detta:
Återhämtning, 58-68% av maxpuls: 4% av träningstiden
Lågintensiv distansträning, 68-75% av max: 32% av träningstiden
Hö
Hej P.
Ja, det var bara ett generellt träningsupplägg som jag fick med mig hem. Enligt Lactlab kör de norska skidåkarna enligt detta:
Återhämtning, 58-68% av maxpuls: 4% av träningstiden
Lågintensiv distansträning, 68-75% av max: 32% av träningstiden
Hö
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 09:36Hej Johan.
"Ja, det var bara ett generellt träningsupplägg som jag fick med mig hem. Enligt Lactlab kör de norska skidåkarna enligt detta:"
Ja det ger kanske inte så himla mycket, tycker jag. Jag skulle vilja veta hur, vad och när jag skulle träna och d
Hej Johan.
"Ja, det var bara ett generellt träningsupplägg som jag fick med mig hem. Enligt Lactlab kör de norska skidåkarna enligt detta:"
Ja det ger kanske inte så himla mycket, tycker jag. Jag skulle vilja veta hur, vad och när jag skulle träna och d
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 09:59Mycket bra fart på milen! Med sådan fart i benen borde du väl klara VR på långt under 15 timmar? Sub 9?
Mycket bra fart på milen! Med sådan fart i benen borde du väl klara VR på långt under 15 timmar? Sub 9?