Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 18:06Jag tänkte på hennes kunskaper inom boxning..
Jag tänkte på hennes kunskaper inom boxning..
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 18:08Smockar hon till de som kommer för nära då? - såg att hon kraschat ... - Hursom, boxare kör MYCKET intervaller.
Smockar hon till de som kommer för nära då? - såg att hon kraschat ... - Hursom, boxare kör MYCKET intervaller.
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 15:05Igår körde jag löpband 30 min core,30 min spinning , min puls va på spinningen bara 125 ,det kan inte stämma ?
Igår körde jag löpband 30 min core,30 min spinning , min puls va på spinningen bara 125 ,det kan inte stämma ?
Quote from j sollerman on 28 August 2008, 09:56nej de kan itne stämma eftersom du har skrivit att du har en vilopuls åp 110...
nej de kan itne stämma eftersom du har skrivit att du har en vilopuls åp 110...
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 10:04Det kan stämma om du bara satt och lyssnade på den bra musiken och inte trampade nåt med benen :D.
Hur mätte du pulsen?
Det kan stämma om du bara satt och lyssnade på den bra musiken och inte trampade nåt med benen :D.
Hur mätte du pulsen?
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 13:09110 i vilopuls!? då får du verkligen lägga på ett kol med träningen för att den långsiktiga hälsan inte ska ligga pyrt till. om du inte har en pulsklocka ännu skulle jag tipsa om att skaffa en sådan för att sedan "tracka" pulsen varje morgon. Det om något
110 i vilopuls!? då får du verkligen lägga på ett kol med träningen för att den långsiktiga hälsan inte ska ligga pyrt till. om du inte har en pulsklocka ännu skulle jag tipsa om att skaffa en sådan för att sedan "tracka" pulsen varje morgon. Det om något
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 22:02kalle hehe du är rolig du .
kalle hehe du är rolig du .
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 22:03Anne marie ,jag fick en pulsklocka i present så mätte pulsen via den , men jag trampade för fullt ,min kompis tyckte jag va duktig även instruktören
Anne marie ,jag fick en pulsklocka i present så mätte pulsen via den , men jag trampade för fullt ,min kompis tyckte jag va duktig även instruktören
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 22:05Johan jag fyllde år i lördags ,jag använde en pulsklocka,men pulsen är väldigt hög tyvärr , men nu den 30 september ska jag göra 24 timmars ekg
Johan jag fyllde år i lördags ,jag använde en pulsklocka,men pulsen är väldigt hög tyvärr , men nu den 30 september ska jag göra 24 timmars ekg
Quote from j sollerman on 29 August 2008, 14:42du skrev väl att du hade en vilopuls runt 110? Då bör du väl ha iaf lite högre puls när du spinnar..
du skrev väl att du hade en vilopuls runt 110? Då bör du väl ha iaf lite högre puls när du spinnar..