Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 21:29Håller med Elin, här har ändå inget hänt idag 😉 Käkat dubbelgrädde med Fredrik G i och för sig, det borde registreras som antiträning. Man blir tung och slö av det. Grädden alltså, inte sällskapet 😀
Håller med Elin, här har ändå inget hänt idag 😉 Käkat dubbelgrädde med Fredrik G i och för sig, det borde registreras som antiträning. Man blir tung och slö av det. Grädden alltså, inte sällskapet 😀
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 21:32Tre timmars klättring här 🙂
Tre timmars klättring här 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 29 August 2010, 21:34Jag har testat sportdrycken, som kommer att serveras på Stockholm Halvmarathon, under en 17 km lång tur.
Jag har testat sportdrycken, som kommer att serveras på Stockholm Halvmarathon, under en 17 km lång tur.
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 21:34Nu är det löst!
Nu är det löst!
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 21:38Tack Olle:-)
Tack Olle:-)
Quote from Catharina Brattlin on 29 August 2010, 21:38Tack (L)
Tack (L)
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 21:38Oj, skulle vi ha tränat i dag...... 😉 Tack Olle!
Oj, skulle vi ha tränat i dag...... 😉 Tack Olle!
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 21:41Tack Olle! (H:)
Edit: men jag har ju fortfarande inte tränat (#)
Tack Olle! (H:)
Edit: men jag har ju fortfarande inte tränat (#)
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 21:54Bah, jag som just fixade roddmaskinen, nu hade jag ju en ursäkt för att inte använda den, men nej det måste Olle sabba. 😉
(mitt träningsprogram och samvete tackar och bugar)
Bah, jag som just fixade roddmaskinen, nu hade jag ju en ursäkt för att inte använda den, men nej det måste Olle sabba. 😉
(mitt träningsprogram och samvete tackar och bugar)
Quote from ellen olsson on 30 August 2010, 23:28Dubbelgrädde är mumsigt och den passar utmärkt till mango. 😉
Synd att det är så förbenat svårt att få hem när man flyger. Annars hade jag nog köpt en liter till. 🙂
Dubbelgrädde är mumsigt och den passar utmärkt till mango. 😉
Synd att det är så förbenat svårt att få hem när man flyger. Annars hade jag nog köpt en liter till. 🙂