Quote from Guest on 26 May 2009, 21:42Kan man inte svara på gästboksinlägg längre?
Kan man inte svara på gästboksinlägg längre?
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 21:52Ja herregud Lady, det måste ha blivit något fel för man kan radera i stället. Det vill man väl inte göra???
Ja herregud Lady, det måste ha blivit något fel för man kan radera i stället. Det vill man väl inte göra???
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 21:57Nej, jag vill inte radera mina gäster men jag skulle vilja kunna säga "tack för besöket, så gulligt av dig att titta förbi och kommentera".
Funktionen måste försvunnit i någon patch?
Nej, jag vill inte radera mina gäster men jag skulle vilja kunna säga "tack för besöket, så gulligt av dig att titta förbi och kommentera".
Funktionen måste försvunnit i någon patch?
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 21:59fast man vill kunna radera också, om nån skriver något man inte vill skylta med så är den funktionen bra
Fast svara vill jag också ha!
fast man vill kunna radera också, om nån skriver något man inte vill skylta med så är den funktionen bra
Fast svara vill jag också ha!
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 22:00Tror iofs att man kunnat radera hela tiden, eller jag har för mig det i alla fall (jag kanske drömde det?) 🙂
Olle? Hilfe bitte!
Tror iofs att man kunnat radera hela tiden, eller jag har för mig det i alla fall (jag kanske drömde det?) 🙂
Olle? Hilfe bitte!
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 22:05Ja hilfe är väl nästan ett understatement....vet inte ens om var Gästboken finns å vad den ska vara bra för etc,etc,etc....eler är det ett annat namn för den på sidan så att säga. Datanörden Kjelle har talat...(igen?!)
Ja hilfe är väl nästan ett understatement....vet inte ens om var Gästboken finns å vad den ska vara bra för etc,etc,etc....eler är det ett annat namn för den på sidan så att säga. Datanörden Kjelle har talat...(igen?!)
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 09:04jo, jag tror också man kunnat radera hela tiden, det har inte kommit istället för svara!
Kjell, om du tittar på din träningssida "Min träning" så finns det längst ner något som heter "Välj vad som visas på denna sida" eller nåt sånt.
Där ska du kunna vä
jo, jag tror också man kunnat radera hela tiden, det har inte kommit istället för svara!
Kjell, om du tittar på din träningssida "Min träning" så finns det längst ner något som heter "Välj vad som visas på denna sida" eller nåt sånt.
Där ska du kunna vä
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 22:48Oj då...har inte hajat valören typ....?! Skriv något trevligt åt mig så lovar jag att leta utav sjuttsigen..???! Hör av mig om jag hittar....(troligen inte??!):D
Oj då...har inte hajat valören typ....?! Skriv något trevligt åt mig så lovar jag att leta utav sjuttsigen..???! Hör av mig om jag hittar....(troligen inte??!):D
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 23:00Ja du ser.!!...jag hittade ju ingen själv..??!!...Lägga upp någon som det ju heter på språket. Tja det hade ju varit roligt med en liten kommentar typ...hehe. Tack för tanken..hehe:D:D
Ja du ser.!!...jag hittade ju ingen själv..??!!...Lägga upp någon som det ju heter på språket. Tja det hade ju varit roligt med en liten kommentar typ...hehe. Tack för tanken..hehe:D:D
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 09:35Oops, ni hade rätt, kommentarslänken hade försvunnit i och med senaste uppdateringen. Lyckligtvis gick den lätt att lägga tillbaka, så nu går det fint att kommentera igen.
Oops, ni hade rätt, kommentarslänken hade försvunnit i och med senaste uppdateringen. Lyckligtvis gick den lätt att lägga tillbaka, så nu går det fint att kommentera igen.