Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 10:16Kjell, då tar vi det igen:
Om du tittar under fliken "Min träning" så finns det längst ner till höger något som heter "Välj vad som visas på denna sida" eller nåt sånt.
Klicka där och välj in gästbok.
Kjell, då tar vi det igen:
Om du tittar under fliken "Min träning" så finns det längst ner till höger något som heter "Välj vad som visas på denna sida" eller nåt sånt.
Klicka där och välj in gästbok.
Quote from Elias Engqvist on 28 May 2009, 10:50"Before opening your mouth, check that the brain is connected" ...
"Before opening your mouth, check that the brain is connected" ...
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 11:01@ Christer:
Vad sa jag nu???
@ Christer:
Vad sa jag nu???
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 11:05Tack Olle, du är bäst!
Tack Olle, du är bäst!
Quote from Bjarne Lewin on 28 May 2009, 11:19Tack Olle!
Och så till Kjell! Gör som när du lade till hastighetsmätarna (dvs som AT skriver) Där du hittade dem finns även en möjlighet att lägga till en gästbok 😉
Tack Olle!
Och så till Kjell! Gör som när du lade till hastighetsmätarna (dvs som AT skriver) Där du hittade dem finns även en möjlighet att lägga till en gästbok 😉
Quote from Elias Engqvist on 28 May 2009, 12:49AT: Har du sagt nåt?
AT: Har du sagt nåt?
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 13:01Christer: Du skrev "Before opening your mouth, check that the brain is connected" ... under mitt inlägg och egocentrisk som jag är tror jag allt kretsar runt mig? 🙂
Christer: Du skrev "Before opening your mouth, check that the brain is connected" ... under mitt inlägg och egocentrisk som jag är tror jag allt kretsar runt mig? 🙂
Quote from Elias Engqvist on 28 May 2009, 13:08Fast där hade du fel AT...
Fast där hade du fel AT...
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 16:59Nej,nej AT...du vet väl vem han älskar...tihi(H:)
Nej,nej AT...du vet väl vem han älskar...tihi(H:)
Quote from Elias Engqvist on 28 May 2009, 17:03Love to hate...
Love to hate...