Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 22:50Kör väster om älven, det är bra cykelväg, se rutt vi körde för något år sedan: http://www.funbeat.se/tracks/shownonav.aspx?RouteID=19734
Kör väster om älven, det är bra cykelväg, se rutt vi körde för något år sedan: http://www.funbeat.se/tracks/shownonav.aspx?RouteID=19734
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 22:51Fast jag är lite osäker på vägen ut ur göteborg, för när vi körde där så snurrade vi bort oss...
Fast jag är lite osäker på vägen ut ur göteborg, för när vi körde där så snurrade vi bort oss...
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 10:08Känns som dum följdfråga men här kommer det:
Hur många reservdäck behövs när man skall ut 70 mil?
1 reserv till reservdäcket = 2?
Känns som dum följdfråga men här kommer det:
Hur många reservdäck behövs när man skall ut 70 mil?
1 reserv till reservdäcket = 2?
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 12:40Se till att ha fräscha däck på när du börjar. Om du sedan känner att du verkligen vill släpa på ett extradäck så ta med ett. Se till att ta med ett par extra slangar.
Se till att ha fräscha däck på när du börjar. Om du sedan känner att du verkligen vill släpa på ett extradäck så ta med ett. Se till att ta med ett par extra slangar.
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 20:03Ok. Orutinerad nybörjare som man är så säger jag fel saker. Vad jag menar är hur många extra slangar som kan tänkas att behövas? 😛
Ok. Orutinerad nybörjare som man är så säger jag fel saker. Vad jag menar är hur många extra slangar som kan tänkas att behövas? 😛
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 22:37Aha, ok. Har du fräscha däck och rätt tryck så behöver du nog inte fler än en slang, så ta två... 🙂
Aha, ok. Har du fräscha däck och rätt tryck så behöver du nog inte fler än en slang, så ta två... 🙂
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 22:44En liten ask med lagningslappar och solution tar inte mycket plats. Det är bra att ha med som en extra säkerhet.
Jag rekommenderar inte självhäftande lappar, jag har aldrig lyckats åstadkomma en permanent lagning med sådana.
En liten ask med lagningslappar och solution tar inte mycket plats. Det är bra att ha med som en extra säkerhet.
Jag rekommenderar inte självhäftande lappar, jag har aldrig lyckats åstadkomma en permanent lagning med sådana.
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 23:09Ok, tack!
Ok, tack!