Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

BILD:https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/407959_461270257263660_669405838_n.jpg

Nu är vi äntligen igång för vårsäsongen 2013!

För er som vet vilka vi är erbjuder Göteborg Running Club kostnadsfria löpklasser för alla, oavsett konditio

65 löpare tog sig ut i minusgrader och snö igår för att vara med på Tisdagsträningen.

Vi börjar med att tacka vår sponsor ICEBUG, som förövrigt antagligen ägnat sig åt vädersdans i en vecka för att vi skulle få lite snö att springa på. 😉

Passet började

Skoj att se att det finns löpgrupper på fler ställen än i Stockholm. Kör själv Rundays gratisträningar ibland, som verkar påminna om detta upplägg.

När jag läser om träningen är det en sak som slår mig. I första inlägget står det att träningen är för "al

Ännu en som ska ha med all info som passar i presentationen.

Snart dags igen!
Nu på tisdag så kör vi som vanligt Tisdagsträningen i samarbete med ICEBUG. Ni är välkomna till Linnéplatsen kl 18.00 för 60 minuter rolig men hård träning. Det kommer bjudas på teknikträning, backar, träningsvärk och mycket mer!

Anmäl

Linda:

Kul att du brukar springa med Runday! 🙂

Gällande uppvärmingen så har vi alltid en instruktör längst bak i ledet så om någon inte vill eller kan hålla tempot så gör det inte så mycket. Tempot är inte det långsammaste kan jag hålla med om, men vi