Quote from Rasmus Olsson on 10 December 2012, 13:27Hybrid? Skämta inte, den duger inte till nåt.
Det är ju ett cyclocrosslopp!
Hybrid? Skämta inte, den duger inte till nåt.
Det är ju ett cyclocrosslopp!
Quote from Funbeat user on 10 December 2012, 13:45Varav denna rädsla för grusväg? Sätt på rätt däck bara så ska det nog gå alldeles utmärkt. Det är faktiskt inte så att din kolfiberhoj pulvriseras och dina däck punkar bara för att ordet grusväg nämns. Jag har kört en hel del grusväg med min Wilier och mi
Varav denna rädsla för grusväg? Sätt på rätt däck bara så ska det nog gå alldeles utmärkt. Det är faktiskt inte så att din kolfiberhoj pulvriseras och dina däck punkar bara för att ordet grusväg nämns. Jag har kört en hel del grusväg med min Wilier och mi
Quote from Funbeat user on 10 December 2012, 21:49Nästan en hundring per mil, till och med dyrare än VR...Prisvärt? Nää...
Nästan en hundring per mil, till och med dyrare än VR...Prisvärt? Nää...
Quote from Funbeat user on 4 April 2013, 22:32Kan nog tycka att priset är lite högt men jag är beredd att ge loppet en chans.
Om det är prisvärt återstår att se. Det är ändå billigare per kilometer än GBG varvet.. Om man nu väljer att värdera det på det viset.
Kan nog tycka att priset är lite högt men jag är beredd att ge loppet en chans.
Om det är prisvärt återstår att se. Det är ändå billigare per kilometer än GBG varvet.. Om man nu väljer att värdera det på det viset.
Quote from Funbeat user on 11 May 2013, 16:46Ni som åkte loppet, vad är ert betyg och synpunkter?
Ni som åkte loppet, vad är ert betyg och synpunkter?
Quote from Funbeat user on 11 May 2013, 21:15Betyget på Göteborgsgirot är blandat; kul och varierande emellanåt med backar, fina vägar och stads- och skogsmiljöer.
Men det var:
- alldeles för riskfyllt med så många olika sorters cyklister på en gång på smala knixiga cykelvägar i början (#)
- dvs fö
Betyget på Göteborgsgirot är blandat; kul och varierande emellanåt med backar, fina vägar och stads- och skogsmiljöer.
Men det var:
- alldeles för riskfyllt med så många olika sorters cyklister på en gång på smala knixiga cykelvägar i början (#)
- dvs fö
Quote from Funbeat user on 11 May 2013, 21:41Hur upplevde ni toleransen från bilisterna under loppet? Jag stod som åskådare i Frölunda och var nära att slå ner varenda bilist som tutade och skrek. För att inte tala om busschauffören som verkade tro att hon äger Göteborgs gator.
Ang vattenflaskorna
Hur upplevde ni toleransen från bilisterna under loppet? Jag stod som åskådare i Frölunda och var nära att slå ner varenda bilist som tutade och skrek. För att inte tala om busschauffören som verkade tro att hon äger Göteborgs gator.
Ang vattenflaskorna
Quote from Funbeat user on 12 May 2013, 17:59Instämmer i mycket av det Per S skriver!
En sak som jag reagerade på är, håll i er nu, att många damer, tanter och några gubbar, överskattar sin förmåga och anmäler sig till en mycket bättre startgrupp än de har förmåga för. Detta medför att det blir mång
Instämmer i mycket av det Per S skriver!
En sak som jag reagerade på är, håll i er nu, att många damer, tanter och några gubbar, överskattar sin förmåga och anmäler sig till en mycket bättre startgrupp än de har förmåga för. Detta medför att det blir mång
Quote from Funbeat user on 30 April 2014, 21:08Hur hamnar man långt fram vid start för att inte behöva väja och stoppa för de långsammare cyklisterna?
Hur hamnar man långt fram vid start för att inte behöva väja och stoppa för de långsammare cyklisterna?