Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 15:35Har svårt som bara den att kunna springa på morgonen, men detta låter oemotståndligt.
Har svårt som bara den att kunna springa på morgonen, men detta låter oemotståndligt.
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 21:57Det låter verkligen som en fantastisk idé. Även om det är lite tätt (en vecka) inpå min nästa tävling låter det för bra för att missas.
Det låter verkligen som en fantastisk idé. Även om det är lite tätt (en vecka) inpå min nästa tävling låter det för bra för att missas.
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 23:47Kanoninitiativ (t+)(t+) (t+)
Är jag bara hemma (osäker) är jag definitivt med tack!!
Kanoninitiativ (t+)(t+) (t+)
Är jag bara hemma (osäker) är jag definitivt med tack!!
Quote from Funbeat user on 22 January 2009, 06:36(t+) till alla insativ.
Vill vara med.
(t+) till alla insativ.
Vill vara med.
Quote from Funbeat user on 22 January 2009, 11:24Jag kan maila en inbjudan till er som ni kan sätta upp jobbet eller maila till vänner!!!
Maila: jimmy_wikholm@hotmail.com
(t+)
Jag kan maila en inbjudan till er som ni kan sätta upp jobbet eller maila till vänner!!!
Maila: jimmy_wikholm@hotmail.com
(t+)
Quote from Fredric Lagerström on 22 January 2009, 11:55Bra ide´ !
Jag mailar dej och sätter upp en lapp här på jobbet!
(t+)
Bra ide´ !
Jag mailar dej och sätter upp en lapp här på jobbet!
(t+)
Quote from Funbeat user on 22 January 2009, 11:57Jag kommer hänga på om det passar i vardagens logistik. 🙂
Jag kommer hänga på om det passar i vardagens logistik. 🙂
Quote from Funbeat user on 22 January 2009, 22:34Om, om och om igen! Fredrik kan inte vara uppbokad denna dag!
Hoppas att det blir endast en grupp, men stooooooooor (H:)
Om, om och om igen! Fredrik kan inte vara uppbokad denna dag!
Hoppas att det blir endast en grupp, men stooooooooor (H:)
Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 10:04Kan jag inte det?
Kan jag inte det?
Quote from Sissel Svanøe on 23 January 2009, 11:30Jag hoppas att det blir en så stor succé att det upprepas någon mer helg så att jag kan följa med. Hade gärna varit med nu på studs, men jag ska på motionslopp på annan ort 14/3.
Jag hoppas att det blir en så stor succé att det upprepas någon mer helg så att jag kan följa med. Hade gärna varit med nu på studs, men jag ska på motionslopp på annan ort 14/3.