Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonGävle Triathlon?
You need to log in to create posts and topics.

Jag har hört mig för angående någon slags verksamhet för triathlonintresserade som bor i Gävle. Har dock fått höra att Gävle Triathlon ligger i dvala, eftersom intresset har varit lite slött. Jag är sugen på att följa upp detta med en lätt intresseundersö

Fanns ju i alla fall tidigare en tävling som hette Årsunda triaden som var en triatlon tävling utanför Sandviken, var en hel del lokala deltagare, fanns då även en stafettklass som jag själv deltog i, körde cykelsträckan, behöver jag nämna att det blev se

Jaha. Att man måste göra ALLTING SJÄLV. *mutter mutter*

Preliminär hemsida är skapad, lite hastigast bara sådär så det blir gjort. Syftet med hemsidan är att få ihop triathleter från Gästrikland. Vi är fyra aktiva triathleter i Gävle som vill bli flera!!

bra jobbat, Katarina.......men du är friSKvårdsinspektör, antar jag.....?

Inom kriminalvården?

Maria, man kan vara frivårdsinspektör på Frivården (Krim). 🙂

Bra initiativ Katarina, trist bara att inte jag bor i Gävle.... 🙁

Bra initiativ. Det borde ju finnas en hel del folk som åtminstone vill prova på. Annars kanske de kan se möjligheterna att köpa Maxim billigt med en triathlonlicens...

aha.....det har jag aldrig hört talas om, sorry!

Annica Ljunggren: Du får vara medlem ändå, om du vill... Det är ändå inte så att vi kommit så långt att vi kräver anmälningsavgift och grejer. Mest bara för samåkning och liknande. Men det är på g. Drar du någon nytta av att vara med så är det bara att ho