Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonGävle Triathlon?
You need to log in to create posts and topics.

Kämpa på Katarina, (t+)
"våran" sport behöver växa sig större både bland äldre,yngre,tjejjer,killar,elit & motionär.

Nu är det skitmycket på gång! Många har anmält sig och Micke Persson är entusiastisk och übersocial (snälla, ta hand om honom, någon?!) och han spritter av energi och projektlusta och vill träffa nya bekanstakaper (han älskar hela världen), och han ska dr

Låter spännande!

Kan det tänkas vara någon form av "simundervisning" på gång? Jag skulle behöva lite hjälp med den biten för att utvecklas...

Aha! Ja det måste vi fixa! Ska ta upp det som en punkt på årsmötet, om hur vi hjälper till med simträningen på bästa sätt. Tack för din synpunkt!

Annars har vi mastersgruppen i Gävle SS som simtränar på måndag mellan 20.00-21.30 och på onsdag mellan 20.3

Träning!
Hej alla triathlonsugna personer där ute! Nu på lördag den 29:e november tänkte jag leda klubbens första gemensamma träningspass. Jag tänkte att vi kör intervaller i Bolognerskogen så vi syns bland allmänheten, men mest för att det är bra möjligh

Hoppas att ni blir några stycken. Jag kan tyvärr inte närvara, lördagar är snickardagar...

Hade ni tänkt köra några gemensamma pass inom en snar framtid?
Och hur går det för övrigt? 🙂 Hörde att det nämndes något om ett möte i Februari.

Hejhej!
Jodå Katta och jag ska ta tag i saker och ting snart. Vi ska ha ett möte inom en snar framtid tänkte vi och sen starta upp verksamheten.

Micke Perssson

Jag är på G! Ska skriva protokoll och börja dra ihop en planering inom kort... (H) Har haft influensa och skit... jag återkommer med info!

Okej, nästa vecka drar vi igång planeringen för klubben så att vi är igång till säsongen startar. Nu har vi klarat av alla Vasalopp och våren bör väl komma vilken dag som helst så nu är det dags.