Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 16:07Hej på er och kul att ni är intresserade! Skicka ett mail till mig majky71@hotmail.com så blir ni med på maillistan bums! Imorgon tisdag blir det cykelträning 18.30 från parkeringen vid kraftverket (Silvanum) då vi tänkt cykla på skogsvägar med MTB. Är de
Hej på er och kul att ni är intresserade! Skicka ett mail till mig majky71@hotmail.com så blir ni med på maillistan bums! Imorgon tisdag blir det cykelträning 18.30 från parkeringen vid kraftverket (Silvanum) då vi tänkt cykla på skogsvägar med MTB. Är de
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 17:43Träning tor.23/4 = löpning på elljusspåret bakom högskolan. Vi utgår från parkeringen vid kraftverksbron i Bolognern 18.30.
Välkomna!
Träning tor.23/4 = löpning på elljusspåret bakom högskolan. Vi utgår från parkeringen vid kraftverksbron i Bolognern 18.30.
Välkomna!
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 16:40Träning tis. 28/4: Landsvägscykling kl. 18.30 från kraftverksbron i Bolognern. 1-1,5 tim.
Välkomna!
Micke P.
Träning tis. 28/4: Landsvägscykling kl. 18.30 från kraftverksbron i Bolognern. 1-1,5 tim.
Välkomna!
Micke P.
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 08:35Tjena!
JAg såg att Korpen Gävle skulle anordna någon form av lag-triathlon. Laget skulle bestå av MINST 2 tjejer. Det är ju hopplöst att hitta 2 intresserade tjejer. Vi är tre killar från Sandviken som gärna skulle tävla men men...
Har Gävle Triathlon n
Tjena!
JAg såg att Korpen Gävle skulle anordna någon form av lag-triathlon. Laget skulle bestå av MINST 2 tjejer. Det är ju hopplöst att hitta 2 intresserade tjejer. Vi är tre killar från Sandviken som gärna skulle tävla men men...
Har Gävle Triathlon n
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 11:05Jo vi har uppmärksammat detta! Vi kommer att ha minst ett lag, beror på om vi får tag i 2 tjejer till, killar finns det ju gott om som vill köra.
Vi kommer att marknadsföra oss på Korpens triathlon om vi får tillåtelse av dem. Perfekt tillfälle att sprid
Jo vi har uppmärksammat detta! Vi kommer att ha minst ett lag, beror på om vi får tag i 2 tjejer till, killar finns det ju gott om som vill köra.
Vi kommer att marknadsföra oss på Korpens triathlon om vi får tillåtelse av dem. Perfekt tillfälle att sprid
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 11:08Kallelse till det första årsmötet i Gävle Triathlon Klubb!
Tisdag 19 maj kl. 18.00 Ledungsvägen 14 (Electronia AB) i Hemlingby.
Var med på denna historiska händelse att bilda en triathlonklubb i Gävle!
Micke P.
Kallelse till det första årsmötet i Gävle Triathlon Klubb!
Tisdag 19 maj kl. 18.00 Ledungsvägen 14 (Electronia AB) i Hemlingby.
Var med på denna historiska händelse att bilda en triathlonklubb i Gävle!
Micke P.
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 11:09Jag hade gärna varit med om det inte var en tvådagarskonferens i vägen... 🙁
Jag hade gärna varit med om det inte var en tvådagarskonferens i vägen... 🙁
Quote from Jonathan Lilja Lindström on 28 April 2009, 13:32Fredrik: Jag skulle kunna tänka mig att vara med i laget, om det för mig kommer att gå hyfsat snabbt (över 30 km/h på cyklingen, om det inte är för mycket svängar och under 5 min/km på löpningen). Jag vill inte åka till Gävle för att genomföra ett lopp i
Fredrik: Jag skulle kunna tänka mig att vara med i laget, om det för mig kommer att gå hyfsat snabbt (över 30 km/h på cyklingen, om det inte är för mycket svängar och under 5 min/km på löpningen). Jag vill inte åka till Gävle för att genomföra ett lopp i
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 07:37Stina: Låter som att du har bra fart på grejerna... Jag tror cyklingen är delvis på grusvägar så MTB rekommenderas, men 34km/h låter som ett bra riktvärde eftersom det är ett 5-mannalag. Simingen fixar jag på 3:30-3:40, och löpningen på 28-29min borde int
Stina: Låter som att du har bra fart på grejerna... Jag tror cyklingen är delvis på grusvägar så MTB rekommenderas, men 34km/h låter som ett bra riktvärde eftersom det är ett 5-mannalag. Simingen fixar jag på 3:30-3:40, och löpningen på 28-29min borde int
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 12:42Låter bra, vi kanske skulle ta och anmäla ett lag som vill köra snabbt och ett som vill ta det mer som motion.
Vi håller kontakten men troligtvis anmäler vi 2 lag.
Låter bra, vi kanske skulle ta och anmäla ett lag som vill köra snabbt och ett som vill ta det mer som motion.
Vi håller kontakten men troligtvis anmäler vi 2 lag.