Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonGävle Triathlon?
You need to log in to create posts and topics.

Hej på er och kul att ni är intresserade! Skicka ett mail till mig majky71@hotmail.com så blir ni med på maillistan bums! Imorgon tisdag blir det cykelträning 18.30 från parkeringen vid kraftverket (Silvanum) då vi tänkt cykla på skogsvägar med MTB. Är de

Träning tor.23/4 = löpning på elljusspåret bakom högskolan. Vi utgår från parkeringen vid kraftverksbron i Bolognern 18.30.
Välkomna!

Träning tis. 28/4: Landsvägscykling kl. 18.30 från kraftverksbron i Bolognern. 1-1,5 tim.

Välkomna!

Micke P.

Tjena!

JAg såg att Korpen Gävle skulle anordna någon form av lag-triathlon. Laget skulle bestå av MINST 2 tjejer. Det är ju hopplöst att hitta 2 intresserade tjejer. Vi är tre killar från Sandviken som gärna skulle tävla men men...

Har Gävle Triathlon n

Jo vi har uppmärksammat detta! Vi kommer att ha minst ett lag, beror på om vi får tag i 2 tjejer till, killar finns det ju gott om som vill köra.

Vi kommer att marknadsföra oss på Korpens triathlon om vi får tillåtelse av dem. Perfekt tillfälle att sprid

Kallelse till det första årsmötet i Gävle Triathlon Klubb!

Tisdag 19 maj kl. 18.00 Ledungsvägen 14 (Electronia AB) i Hemlingby.

Var med på denna historiska händelse att bilda en triathlonklubb i Gävle!

Micke P.

Jag hade gärna varit med om det inte var en tvådagarskonferens i vägen... 🙁

Fredrik: Jag skulle kunna tänka mig att vara med i laget, om det för mig kommer att gå hyfsat snabbt (över 30 km/h på cyklingen, om det inte är för mycket svängar och under 5 min/km på löpningen). Jag vill inte åka till Gävle för att genomföra ett lopp i

Stina: Låter som att du har bra fart på grejerna... Jag tror cyklingen är delvis på grusvägar så MTB rekommenderas, men 34km/h låter som ett bra riktvärde eftersom det är ett 5-mannalag. Simingen fixar jag på 3:30-3:40, och löpningen på 28-29min borde int

Låter bra, vi kanske skulle ta och anmäla ett lag som vill köra snabbt och ett som vill ta det mer som motion.
Vi håller kontakten men troligtvis anmäler vi 2 lag.