Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 12:18Nu är vi 7 st. som någon gång varit med på ett träningspass nya klubben och på tisdag 19 maj har vi vårat första årsmöte kl. 18 på Ledungsvägen i Hemlingby. Välkomna dit!
Nu är vi 7 st. som någon gång varit med på ett träningspass nya klubben och på tisdag 19 maj har vi vårat första årsmöte kl. 18 på Ledungsvägen i Hemlingby. Välkomna dit!
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 22:18Hej
Låter kul att ni börjar komma igång med triathlon i Gälvle igen. Men det går ju inte bara att träna man måste också planera tävlingssäsongen och då borde ju "Kanalhuset Hallsta Triathlon" finnas med i tävlingskalendern för Gävle triathlon. Micke du v
Hej
Låter kul att ni börjar komma igång med triathlon i Gälvle igen. Men det går ju inte bara att träna man måste också planera tävlingssäsongen och då borde ju "Kanalhuset Hallsta Triathlon" finnas med i tävlingskalendern för Gävle triathlon. Micke du v
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 14:46Japp SM i Hallsta ska vi delta i!
Japp SM i Hallsta ska vi delta i!
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 17:07Korpens tävling blev inställt men vi i Gävle TK kör en egen prova-på-tävling på Fjärran Höjderbadet samma kväll. Välkomna dit! Sträckorna blir 200 m. simning+ca 20 km cykling på asfalt+ca 4 km löpning.
Alltså torsdag 28/5 kl. 18.00
Korpens tävling blev inställt men vi i Gävle TK kör en egen prova-på-tävling på Fjärran Höjderbadet samma kväll. Välkomna dit! Sträckorna blir 200 m. simning+ca 20 km cykling på asfalt+ca 4 km löpning.
Alltså torsdag 28/5 kl. 18.00
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 17:07Och klubben är nu bildad!
Och klubben är nu bildad!
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 08:19Är det någon som tänker tävla i Säter den 27/6? Funderar eventuellt på att köra Masters sprinten /Tommy
Är det någon som tänker tävla i Säter den 27/6? Funderar eventuellt på att köra Masters sprinten /Tommy
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 08:35Vet att en Gävletriathlet är anmäld enligt förbundets hemsida 😉
Vet att en Gävletriathlet är anmäld enligt förbundets hemsida 😉
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 14:51Micke andersson ska dit, så vitt jag vet. Han är en trevlig typ och maila mig så lämnar jag ut hans privatnummer. 🙂
Micke andersson ska dit, så vitt jag vet. Han är en trevlig typ och maila mig så lämnar jag ut hans privatnummer. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 08:36Tack för tipset. Tyvärr var jag lite sen i svängarna, jag får lov att hoppa denna gång, dessutom kör Mikael sitt race på söndagen och ville köra Master på lördag.
För övrigt så brukar jag träna simning på onsdagar vid lunchtid. Hinner med en 1000 meter.
Tack för tipset. Tyvärr var jag lite sen i svängarna, jag får lov att hoppa denna gång, dessutom kör Mikael sitt race på söndagen och ville köra Master på lördag.
För övrigt så brukar jag träna simning på onsdagar vid lunchtid. Hinner med en 1000 meter.
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 22:06Vilken tid på onsdagar?
Vilken tid på onsdagar?