Quote from Guest on 12 September 2011, 20:06Hej. Är det någon som har något bra förslag på vägval att springa Gävle-Uppsala?
Tänkte dela upp det på två dagar.
Hej. Är det någon som har något bra förslag på vägval att springa Gävle-Uppsala?
Tänkte dela upp det på två dagar.
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 20:16Kontakta Urban Ljungberg här på FunBeat....Han körde för ett år sedan ett lopp som nästan räckte hela vägen dit. Å själv är jag sugen på att hänga med där jag sist sprang vilse...hehehe....Tror att vännen Klippmark i Marma oxo har kartor å liknande som du
Kontakta Urban Ljungberg här på FunBeat....Han körde för ett år sedan ett lopp som nästan räckte hela vägen dit. Å själv är jag sugen på att hänga med där jag sist sprang vilse...hehehe....Tror att vännen Klippmark i Marma oxo har kartor å liknande som du
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 20:38Antar att du vill köra terränglöpning. Gästrikeleden från Hemlingby som övergår i Upplandsleden strax före Älvkarleby. Sedan Upplandsleden till Österbybruk. Därifrån skulle jag leta mig via grusvägar/småvägar rakt ner mot Uppsala, i stället för att köra l
Antar att du vill köra terränglöpning. Gästrikeleden från Hemlingby som övergår i Upplandsleden strax före Älvkarleby. Sedan Upplandsleden till Österbybruk. Därifrån skulle jag leta mig via grusvägar/småvägar rakt ner mot Uppsala, i stället för att köra l
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 21:29Cirka 15 km söder om Lövstabruk längs med Upplandsleden, vid Risön där Florarna börjar, finns en fin och rejäl övernattningsstuga. Via en avstickare om ett par 100 m vid Risön finns en restaurerad kolarkoja som man också kan övernatta i.
Cirka 15 km söder om Lövstabruk längs med Upplandsleden, vid Risön där Florarna börjar, finns en fin och rejäl övernattningsstuga. Via en avstickare om ett par 100 m vid Risön finns en restaurerad kolarkoja som man också kan övernatta i.
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 21:38Ahh...underbart.
Fast nästa år får det bli Malmköping-Östertälje. Ska kanske starta med det innan man kör Gävle-Stockholm.
Ha lite koll på den bloggen, http://120kmultra.wordpress.com/
Urban lär hitta den här tråden, så han skriver nog snart.
Ahh...underbart.
Fast nästa år får det bli Malmköping-Östertälje. Ska kanske starta med det innan man kör Gävle-Stockholm.
Ha lite koll på den bloggen, http://120kmultra.wordpress.com/
Urban lär hitta den här tråden, så han skriver nog snart.
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 10:02intresserad!
intresserad!
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 11:23Låter ju som bra förslag att ta lederna, speciellt om det finns möjlighet till övernattning. Är de bra markerade eller bör jag ha med mig en karta/gps för att inte springa vilse? Minns en gång för några år sedan då vi var ett gäng som gick längs gästrikel
Låter ju som bra förslag att ta lederna, speciellt om det finns möjlighet till övernattning. Är de bra markerade eller bör jag ha med mig en karta/gps för att inte springa vilse? Minns en gång för några år sedan då vi var ett gäng som gick längs gästrikel
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 16:54Gjorde slag i saken och tog mig till uppsala. Fuskade dock lite och sov över på vägen, plus någon mil som jag fick skjuts dit jag skulle sova. Det blev blandat med leder och asfalt. Otroligt fina leder att springa på upplandsleden, så sjukt roligt. Rekomm
Gjorde slag i saken och tog mig till uppsala. Fuskade dock lite och sov över på vägen, plus någon mil som jag fick skjuts dit jag skulle sova. Det blev blandat med leder och asfalt. Otroligt fina leder att springa på upplandsleden, så sjukt roligt. Rekomm
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 19:08Men Per.....va tråkigt att du inte lade ut starten på FunBeat....????????
Jag hade iaf velat hänga med några mil typ....å sen var det ju iaf kul att du tydligen körde från Uppsala till Gävle vad jag förstår.
Jättebra grej ändå som du fullföljde....å vi fö
Men Per.....va tråkigt att du inte lade ut starten på FunBeat....????????
Jag hade iaf velat hänga med några mil typ....å sen var det ju iaf kul att du tydligen körde från Uppsala till Gävle vad jag förstår.
Jättebra grej ändå som du fullföljde....å vi fö
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 19:54lovar att lägga ut nästa gång. det blir liknande turer för skoj var det. För fullständig rapport och bilder kan ni kika in min blogg.
lovar att lägga ut nästa gång. det blir liknande turer för skoj var det. För fullständig rapport och bilder kan ni kika in min blogg.