Quote from Guest on 16 April 2008, 21:56Tänkte bara fråga med anledning av att jag själv nu om 2 veckor får 1,2 mil till jobbet enkel väg hur lång väg ni andra har till jobbet ?
Jag har haft under flera år 5 km enkel väg men nu blir det lite längre alltså.Folk på jobbet tycker jag är galen so
Tänkte bara fråga med anledning av att jag själv nu om 2 veckor får 1,2 mil till jobbet enkel väg hur lång väg ni andra har till jobbet ?
Jag har haft under flera år 5 km enkel väg men nu blir det lite längre alltså.
Folk på jobbet tycker jag är galen so
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 22:06Till jobbet har jag 2,5 km och en lång nedförsbacke. Hem är det också 2,5 km fast uppför 🙂
Till jobbet har jag 2,5 km och en lång nedförsbacke. Hem är det också 2,5 km fast uppför 🙂
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 22:0612,22 (enkel) Fast jag springer oftast fram och tillbaka 😀
12,22 (enkel) Fast jag springer oftast fram och tillbaka 😀
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 22:06Folk på MITT jobb (Busslink) tycker att jag är TOTALT galen som "jonnar" till jobbet emellanåt, 2,1 mil men jag bjuder på det! 😉 älskar dem ändå! (L)
Folk på MITT jobb (Busslink) tycker att jag är TOTALT galen som "jonnar" till jobbet emellanåt, 2,1 mil men jag bjuder på det! 😉 älskar dem ändå! (L)
Quote from Mats Andersson on 16 April 2008, 22:10Bor i grannhuset från jobbet. Cirka 60 meter dörr till dörr.
Men mina arbetskamrater skakar på huvudet när jag säger att jag brukar cykla fem mil innan jobbet på morgonen. 🙂
Bor i grannhuset från jobbet. Cirka 60 meter dörr till dörr.
Men mina arbetskamrater skakar på huvudet när jag säger att jag brukar cykla fem mil innan jobbet på morgonen. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 22:12Under sommarmånaderna cyklar jag till jobb, 2,3 mil dit o samma tillbaka.
Under sommarmånaderna cyklar jag till jobb, 2,3 mil dit o samma tillbaka.
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 22:12Oh! 2,1 ENKEL resa 😀
Oh! 2,1 ENKEL resa 😀
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 22:14från 1:a maj cirka 350 meter 😀
från 1:a maj cirka 350 meter 😀
Quote from Jonas Täng on 16 April 2008, 22:15Drygt tre mil. Enkel resa, kortaste vägen, mestadels landsväg. Cykelpendlar när det är sommartid i almanackan.
Drygt tre mil. Enkel resa, kortaste vägen, mestadels landsväg. Cykelpendlar när det är sommartid i almanackan.
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 22:20om inte jag minns fel så springer du till jobbet ibland också, sara
om inte jag minns fel så springer du till jobbet ibland också, sara