Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 07:33Christer: Intressant antal km, cyklar du till o från under veckoslutet?
Christer: Intressant antal km, cyklar du till o från under veckoslutet?
Quote from Jonny Persson on 17 April 2008, 07:41Jag har 21 km enkel resa vilket jag tycker är helt perfekt cykelmässigt! De dagar i veckan jag springer till/från jobbet så fuskar jag och tar bilen första milen....
Jag har 21 km enkel resa vilket jag tycker är helt perfekt cykelmässigt! De dagar i veckan jag springer till/från jobbet så fuskar jag och tar bilen första milen....
Quote from Bengt Askerfelt on 17 April 2008, 08:25Jag har ungefär 8-9 km enkel resa och cyklade en del förra sommaren. Har tänkt börja cykla snart igen, då med racer. Måste duscha efter och jag har inte riktigt tänkt ut logistiken kring jobbkläder, packning och vad jag ska ha på mig hem igen, då jag måst
Jag har ungefär 8-9 km enkel resa och cyklade en del förra sommaren. Har tänkt börja cykla snart igen, då med racer. Måste duscha efter och jag har inte riktigt tänkt ut logistiken kring jobbkläder, packning och vad jag ska ha på mig hem igen, då jag måst
Quote from Lotta Lindström on 17 April 2008, 08:44<Värsta scenariot är jag stressad hem, i kort kjol, höga klackar, racer, regn, två barn, vagn i ena handen, cykeln leds med andra, barnen springer iväg åt var sitt håll... 😉
Vilken syn 🙂
<Värsta scenariot är jag stressad hem, i kort kjol, höga klackar, racer, regn, två barn, vagn i ena handen, cykeln leds med andra, barnen springer iväg åt var sitt håll... 😉
Vilken syn 🙂
Quote from Christer Heinbäck on 17 April 2008, 08:45Jag har ca 3 km enkel väg.
Cyklar i stort sett alltid till jobbet.
Jag har ca 3 km enkel väg.
Cyklar i stort sett alltid till jobbet.
Quote from ellen olsson on 17 April 2008, 08:55Alldeles för kort och alldeles för mycket bilar och annat mög. För cykling så vore det idealiskt med 5-6 mil, men nu har jag ungefär en tiondel istället så det blir ju ingen träning genom att cykla till och från jobbet.
Av den anledningen springer jag gan
Alldeles för kort och alldeles för mycket bilar och annat mög. För cykling så vore det idealiskt med 5-6 mil, men nu har jag ungefär en tiondel istället så det blir ju ingen träning genom att cykla till och från jobbet.
Av den anledningen springer jag gan
Quote from Mattias Johansson on 17 April 2008, 09:031,9 km
1,9 km
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 09:1420 km en väg
20 km en väg
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 09:3820 km enkel väg. Logistik med kläder och sånt har jag löst genom att ha en del basgrejer på jobbet (skor, jacka, handdukar, deo) och sen tar jag med mig resten (byxor, t-shirt, strumpor, kalsonger) varje gång i min cykelväska. Oftast dumpar jag byxorna på
20 km enkel väg. Logistik med kläder och sånt har jag löst genom att ha en del basgrejer på jobbet (skor, jacka, handdukar, deo) och sen tar jag med mig resten (byxor, t-shirt, strumpor, kalsonger) varje gång i min cykelväska. Oftast dumpar jag byxorna på
Quote from Johan Lindhoff on 17 April 2008, 09:43Kortaste 6 km. Längsta hittils 50 km.
Kortaste 6 km. Längsta hittils 50 km.