Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelGallup; Hur lång cykelväg har ni …
You need to log in to create posts and topics.

Arbetslös.

Cyklade till jobbet som låg 16 km bort. Även till de jobb/skola som legat 11, 10, 3 resp 1 km bort.

3 km, men jag kör ibland en omväg på 2 mil för att få lite distans.

41 km enkel väg. Skall premiärcykla för säsongen imorrn 🙂

Som medlem i ledighetskommiten så hjular jag från sängen till datorn. 10 meter!

Annars så cyklar man dit man ska som ivrig miljökämpe i motvind.

30 km enkel väg. Lagom träningspass, men för långt att vardagscykla när man skall skicka barnen till skolan och hinna skjutsa till div aktiviteter på eftermiddagen. Jag tänker i alla fall försöka få ihop några rundor de dagar min man är hemma...

2,6 km eller 3,3 km beroende på vilken väg jag tar. Går för det mesta, men cyklar ibland (att gå ger längre "motionstid" :-)) - dessutom har jag min hund med mig på jobbet varje dag och han uppskattar promenaden mer än cykelkorgen.

15 km enkel väg, cyklar året om. Klädfrågan har jag löst genom att ha ett skåp på jobbet och ta med kläder i omgångar.

En kul episod: I höstas skulle jag ha ett tidigt möte med chefen, kläderna låg i skåpet som vanligt. Tyvärr hade jag glömt nyckeln hemm

Nu har jag närma till jobbet 45km enkel väg, perfekt cykelavstånd 1 -2 ggr per vecka. Förra jobbet var det 175km så det blev bara några gånger per år, typ 3-6 ggr. Perfekt långpass, 6 timmar med racern 🙂

>Borde nog ha lite reservkläder på annat ställe också.

Eller också förvarar du helt enkelt nyckeln på jobbet 😉

27 km enkel vag. Kor med ryggsack. Dari har jag kjol, tunika, smycken a smink for dagen. Klackskor har jag ett extra par pa jobbet och aven duschgrejjor som handuk o liknande. Funkar finfint!!! 🙂

Om en vecka ska jag fa en jobbdator installerad hemma oc