Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelGallup; Hur lång cykelväg har ni …
You need to log in to create posts and topics.

Har ca 23 km enkel väg med varierande backar (upp o ned) cyklar varje dag om det inte är snö/is på vägen, eller om jag måste göra något särskilt ärende i anslutning till arbetet. Som tur e så kan man duscha på jobbet. Har cyklat sedan slutet av januari, f

20km enkel väg. Det blir bara cykel ett par gånger per år - behöver ofta bilen i jobbet.

27km enkel väg, men brukar cykla en lite trevligare väg som ger totalt 90km på sommaren. Ett tips till de som släpar med sig datorn fram och tillbaka: köp en USB/Firewire-hårddisk: väger nästan inget. Normalt har jag bara med mig underkläder, hårddisk, pl

Ett alternativ till hårddisken kan vara en U3 pinne där du kan köra många program direkt från USB minnet. En 8GB ditto kostar inte så mycket idag.

Då har man med sig alla sina favoriter och mycket annat får man plats med också i ett väldigt smidigt forma

Vilket otroligt gensvar !!! Jag har lite "ammunition" nu till Fredagsfikat på jobbet. Jag är imponerad över er alla som bränner "längre" distanser såsom över 20 km enkel väg till jobbet !!!
Jag är inte riktigt där än men det är onekligen inspirerande att

Att kunna ha med laptopen vartsomhelst är oslagbart för mig som student. Ryggan väger 6-7 kg packad. Kläder, lätt laptop, 2 mellisar, duschgrejor...och möjligen ett anteckningsblock, om jag är på gammalmodigt humör.

20 enkel har jag; verkar vara en av "s

1200 km enkel väg så jag flyger 😀

blir bara cykel ibland då harald? 😉

Hm! En gång på våren och de år jag varit vältränad även en gång på sensommaren 😀

godkänt 😀