Quote from Lars Mörrby on 18 April 2008, 08:03Sandra,
varför kör du runt med två pilsner i ryggsäcken varje dag???
Visserligen är pilsner gott, men det är väl mer för bastun på fredag kväll, när man grillar etc?
Sandra,
varför kör du runt med två pilsner i ryggsäcken varje dag???
Visserligen är pilsner gott, men det är väl mer för bastun på fredag kväll, när man grillar etc?
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 08:07I Danmark har man"Fyraften" på fredags eftermiddagen med pilsner, mycket trevligt.
Det är annat än blaskigt kaffe som man får i Sverige.
I Danmark har man"Fyraften" på fredags eftermiddagen med pilsner, mycket trevligt.
Det är annat än blaskigt kaffe som man får i Sverige.
Quote from Lars Mörrby on 18 April 2008, 08:15Blaskigt kaffe - aldrig hört talas om quad-espresso?
Men visst är pilsner godare, men inget för jobbet.
Blaskigt kaffe - aldrig hört talas om quad-espresso?
Men visst är pilsner godare, men inget för jobbet.
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 08:19Nyckelord, Fredags eftemiddagen.
Nyckelord, Fredags eftemiddagen.
Quote from Bengt Askerfelt on 18 April 2008, 08:25På vår Englands-site hade de en pub inne på företaget så där slapp man ta med egen fredagsöl (eller måndagsöl och tisdagsöl och...) 🙂
På vår Englands-site hade de en pub inne på företaget så där slapp man ta med egen fredagsöl (eller måndagsöl och tisdagsöl och...) 🙂
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 08:3145 km enkel resa. (Mullsjö - Taberg) Får ihop, som den snabbtänkte redan räknat ut 90 km. Ett smärre distanspass!
Men vilka vader man får!! 😉
45 km enkel resa. (Mullsjö - Taberg) Får ihop, som den snabbtänkte redan räknat ut 90 km. Ett smärre distanspass!
Men vilka vader man får!! 😉
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 12:42Fredagspub på jobbet hade de där jag gjorde ex-jobb ... trevligt ... iaf en gång i månaden 😉
Fredagspub på jobbet hade de där jag gjorde ex-jobb ... trevligt ... iaf en gång i månaden 😉
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 18:38Extra onödigt att ta med pilsner eftersom jag inte dricker alkohol (förrutom lite vin till middagen på helgen). Konstigt kanske, då öl är billigare än vatten här i Tyskland...
Mellanmål, om jag tillåts korrigera 🙂
Extra onödigt att ta med pilsner eftersom jag inte dricker alkohol (förrutom lite vin till middagen på helgen). Konstigt kanske, då öl är billigare än vatten här i Tyskland...
Mellanmål, om jag tillåts korrigera 🙂
Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 07:47Jag har 1,3 mil enkel resa, mina arbetskamrater tycker också att jag är galen 😀
Fast tyvärr så blir det inte cykling varje dag, pga av olika omständigheter. Troligen så kommer det bara att bli cykling hem och tåg till jobbet. 🙁Det har hänt att jag gå
Jag har 1,3 mil enkel resa, mina arbetskamrater tycker också att jag är galen 😀
Fast tyvärr så blir det inte cykling varje dag, pga av olika omständigheter. Troligen så kommer det bara att bli cykling hem och tåg till jobbet. 🙁
Det har hänt att jag gå
Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 15:087,5-8,5 km enkel väg (beroende på vägval)
I princip bara uppför på vägen till jobbet och följdaktigen bara nerför på hemvägen
7,5-8,5 km enkel väg (beroende på vägval)
I princip bara uppför på vägen till jobbet och följdaktigen bara nerför på hemvägen