Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 14:50Förresten, beträffande måltid på lopp: Det smartaste är att ha ett upplägg som bygger på att hålla jämn fart och, framför allt, att inte gå ut för hårt.
Jag brukar räkna ut den takt jag behöver hålla för att klara min tid minus en viss säkerhetsmarginal
Förresten, beträffande måltid på lopp: Det smartaste är att ha ett upplägg som bygger på att hålla jämn fart och, framför allt, att inte gå ut för hårt.
Jag brukar räkna ut den takt jag behöver hålla för att klara min tid minus en viss säkerhetsmarginal
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 17:13Marie: Antingen så använder du Virtual partner och ställer in sträcka och tid. Ett tips då är att ange ett längre avstånd än tävlingen för GPSen brukar inte stämma 100% med verkligheten.
Eller så har du snitt tempo som ett av fälten på displayen. Så läng
Marie: Antingen så använder du Virtual partner och ställer in sträcka och tid. Ett tips då är att ange ett längre avstånd än tävlingen för GPSen brukar inte stämma 100% med verkligheten.
Eller så har du snitt tempo som ett av fälten på displayen. Så läng
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 20:08Tack alla tre!
Jag tror jag får testa era förslag på träningspass innan och se vilket som passar mig bäst.
Ha det bra 🙂
Tack alla tre!
Jag tror jag får testa era förslag på träningspass innan och se vilket som passar mig bäst.
Ha det bra 🙂