Quote from Guest on 13 August 2012, 08:59Garmin 305 stängs av under träningspass. Har nu hänt 2 dagar på raken och det händer efter 17 km. Nu i lördags så slogs klockan av ett 30 tal ggr under passet. Startade om den på nytt efter varje gång och tappade ca 7 km från rundan. Jag har haft klockan
Garmin 305 stängs av under träningspass. Har nu hänt 2 dagar på raken och det händer efter 17 km. Nu i lördags så slogs klockan av ett 30 tal ggr under passet. Startade om den på nytt efter varje gång och tappade ca 7 km från rundan. Jag har haft klockan
Quote from Rasmus Olsson on 13 August 2012, 09:09Min Edge 705 höll på så. Fick rået och det fungerar att göra en total återställning av den, samt lägga på senaste programvaran. Även om det är samma version som befintliga, gör det ändå. Har hjälpt mig två gånger (en gång på två olika).
Min Edge 705 höll på så. Fick rået och det fungerar att göra en total återställning av den, samt lägga på senaste programvaran. Även om det är samma version som befintliga, gör det ändå. Har hjälpt mig två gånger (en gång på två olika).
Quote from Rasmus Olsson on 13 August 2012, 09:09(ja jag klickade bara en gång, men Funbeat mår ju inte bra och läkaren sjuk)
(ja jag klickade bara en gång, men Funbeat mår ju inte bra och läkaren sjuk)
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 08:52Tackar för tips. Det ska jag testa! Hur gör man förresten detta? Ska erkänna att jag är lite dåligt insatt i att hantera klockan.
Tack på förhand!
Känner igen det där med dubbla meddelanden. Funbeat lever sitt eget liv ibland 🙂
Tackar för tips. Det ska jag testa! Hur gör man förresten detta? Ska erkänna att jag är lite dåligt insatt i att hantera klockan.
Tack på förhand!
Känner igen det där med dubbla meddelanden. Funbeat lever sitt eget liv ibland 🙂
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 21:01Hej
Hur gammal är klockan? I somras råkade själv ut för att klockan (köpt augusti 2007) började stänga av sig. Det blev snabbt värre och värre. Plötsligt dog den redan vid satellitsökning. När jag försökte ladda var den först död, men när jag tryckte ner
Hej
Hur gammal är klockan? I somras råkade själv ut för att klockan (köpt augusti 2007) började stänga av sig. Det blev snabbt värre och värre. Plötsligt dog den redan vid satellitsökning. När jag försökte ladda var den först död, men när jag tryckte ner
Quote from Funbeat user on 17 August 2012, 08:59Håller med Mikael och jag har haft liknande problem som jag lyckades lösa på samma sätt.
Håller med Mikael och jag har haft liknande problem som jag lyckades lösa på samma sätt.
Quote from Funbeat user on 18 August 2012, 10:36Nu har jag dock gjort systemåterställning till fabriksinställningarna genom att trycka in mode och powerknappen samtidigt, samt kontrollerat att jag har senaste programvaran, vilket jag hade enligt Garmin.
Om problemet kvarstår så ska jag lämna in den i
Nu har jag dock gjort systemåterställning till fabriksinställningarna genom att trycka in mode och powerknappen samtidigt, samt kontrollerat att jag har senaste programvaran, vilket jag hade enligt Garmin.
Om problemet kvarstår så ska jag lämna in den i
Quote from Funbeat user on 18 August 2012, 17:32Nu har Garmin 305 fått följa med mig under bilåkning i nästan 80 km och varit påslagen i över 6h utan att ha stängt av sig själv. Ser mycket lovande ut. Antingen så löste nog sig problemet med systemåterställning till fabriskinställninarna, eller så kan d
Nu har Garmin 305 fått följa med mig under bilåkning i nästan 80 km och varit påslagen i över 6h utan att ha stängt av sig själv. Ser mycket lovande ut. Antingen så löste nog sig problemet med systemåterställning till fabriskinställninarna, eller så kan d
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 09:16Tog mig igår en löprunda. Garmin 305 slogs av redan efter 27 min. Tyvärr så kvarstår mitt problem så jag tänker lämna in den till Garmin och hoppas på att de avhjälper felet.
Då jag haft klockan i mindre än 3 år så har jag fortfarande möjligheter att lä
Tog mig igår en löprunda. Garmin 305 slogs av redan efter 27 min. Tyvärr så kvarstår mitt problem så jag tänker lämna in den till Garmin och hoppas på att de avhjälper felet.
Då jag haft klockan i mindre än 3 år så har jag fortfarande möjligheter att lä
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 16:22Så här gick det med min klocka som är ca 2,5 år.
Oerhört proffsigt agerat av Garmin se nedan.Felet:
Knapparna för att flytta upp och ned på höger sida av klockan funkar inte.Åtgärd från Garmin.
Status
Mottagen: 08/20/2012
Status: Färdig, på väg til
Så här gick det med min klocka som är ca 2,5 år.
Oerhört proffsigt agerat av Garmin se nedan.
Felet:
Knapparna för att flytta upp och ned på höger sida av klockan funkar inte.
Åtgärd från Garmin.
Status
Mottagen: 08/20/2012
Status: Färdig, på väg til