Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Så där gör dom bara för att reta Fp. David 🙂

Jag fick också en ny FR305 när batteriet plötsligt la av och inte gick att ladda mer än att det räckte för ett pass på ca timmen. Garmin skötte också mitt ärende helt fantastiskt.

Jag ringde först supporten och killen jag pratade med sa att skicka in de

Låter riktigt bra. Då ska jag ta o lämna in den. Tackar för bra info.

Jag smashade min 405:a mot en annan löpares klocka under LL. Belysningen gick inte att slå på efter det.
Skickade på Garmins inrådan in den till dom för kostnadsförslag reparation. Fick en ny 405:a i posten några dagar senare. Sålde den oanvänd och la eme

Peter, Så den klocka du lämnade in var äldre än 3 år, var det därför du ville ha kostnadsförslag?
Bra med två nöjda garminkunder!

Nu fick jag beskedet av Garmin att jag får en helt ny klocka! Skulle jag köpa en ny klocka i framtiden så skulle jag defintivit välja en Garminprodukt med tanke på utomordentligt bra service. Det enda jag betalade var 150 kr i frakt till posten för att sk

Något som är riktigt tråkigt är att min nya Garmin 305 som knappt är 2 veckor gammal börjar också stänga av sig under träningspassen. Det här är ju skandal. Är detta extrem otur med att jag har fått 2 st måndagsexemplar, eller kan nästan varje Garmin 305-

Nej, verkar seriously wrong. Har du provat att ladda din Garmin via elnätet i st för via USB-ingången i datorn?

12