Quote from Funbeat user on 12 April 2013, 12:04Har inte alls gjort någon djupdykning i ämnet men mitt intryck var att "Smart recording" _ibland_ gav lite knasigare spår som tog genvägar i tvära svängar.
Då blev väl kanske totalsträckan aningen kortare jämfört med sekundregistrering.
Kör bara med sekun
Har inte alls gjort någon djupdykning i ämnet men mitt intryck var att "Smart recording" _ibland_ gav lite knasigare spår som tog genvägar i tvära svängar.
Då blev väl kanske totalsträckan aningen kortare jämfört med sekundregistrering.
Kör bara med sekun
Quote from Funbeat user on 12 April 2013, 13:18Jo, ... det finns ju mjukvara däri som ska fatta beslut om vilka punkter som inte ska sparas. Så nog kan jag tänka mig att spara varje punkt eliminerar vissa fel. (Jag tror att många är av uppfattningen att smart recording *samplar* mindre ofta, vilket na
Jo, ... det finns ju mjukvara däri som ska fatta beslut om vilka punkter som inte ska sparas. Så nog kan jag tänka mig att spara varje punkt eliminerar vissa fel. (Jag tror att många är av uppfattningen att smart recording *samplar* mindre ofta, vilket na