Quote from Guest on 12 January 2013, 20:06Provar här och ser om någon kan hjälpa mig innan jag blir helt tokig.
Jag har haft min 310xt i ca 2 år nu men helt plötsligt har den ballat ur att koppla upp sig mot datorn. Jag har en mac IOS10.7.5, garmin ant 2.2.1 gammal mjukvara i klockan som ska up
Provar här och ser om någon kan hjälpa mig innan jag blir helt tokig.
Jag har haft min 310xt i ca 2 år nu men helt plötsligt har den ballat ur att koppla upp sig mot datorn. Jag har en mac IOS10.7.5, garmin ant 2.2.1 gammal mjukvara i klockan som ska up
Quote from Funbeat user on 12 January 2013, 20:16Hej!
Har typ samma problem som du. Får du svar från supporten får du gärna berätta vad de säger 🙂
Hej!
Har typ samma problem som du. Får du svar från supporten får du gärna berätta vad de säger 🙂
Quote from Funbeat user on 12 January 2013, 21:18Jag är inte säker på att jag förstår ditt problem men om det är som jag tror... Jag frågade här och fick ett tips av Hans Olsson (hoppas jag minns rätt) att datorn skulle vara helt igång, ej energisparläge t.ex. sätta klockan i "dockan", sen sätta den and
Jag är inte säker på att jag förstår ditt problem men om det är som jag tror... Jag frågade här och fick ett tips av Hans Olsson (hoppas jag minns rätt) att datorn skulle vara helt igång, ej energisparläge t.ex. sätta klockan i "dockan", sen sätta den and
Quote from Funbeat user on 12 January 2013, 23:33hmmm ska jag koppla in klockan med laddarkabeln i datorn är det det du menar med "dockan"
Jag provade uppdatera garmin communication plugin för browsern, får se om det hjälpte. Nu har jag i alla fall lyckats finna klockan i burken och kunde skjuta över e
hmmm ska jag koppla in klockan med laddarkabeln i datorn är det det du menar med "dockan"
Jag provade uppdatera garmin communication plugin för browsern, får se om det hjälpte. Nu har jag i alla fall lyckats finna klockan i burken och kunde skjuta över e
Quote from Funbeat user on 13 January 2013, 00:23http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1278724
Här är den tråd jag syftade till. Han hette Hans Persson.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1278724
Här är den tråd jag syftade till. Han hette Hans Persson.
Quote from Funbeat user on 13 January 2013, 11:11aha tack
vet inte om 310xt reagerar på laddarsladden, har trådlös överföring på denna. Kan va värt att prova om inte annat
aha tack
vet inte om 310xt reagerar på laddarsladden, har trådlös överföring på denna. Kan va värt att prova om inte annat