Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 22:40Glädjande att höra då jag just börjat använda edge 800! Trodde man var tvungen att föra in dessa filer manuellt...
Glädjande att höra då jag just börjat använda edge 800! Trodde man var tvungen att föra in dessa filer manuellt...
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 23:30Jag gör det i alla fall, eftersom jag tyckte importen fungerade sämre än för min gamla 305a. Har sprungit på samma problem som tråden beskriver, men inte riktigt brytt mig om att fundera på orsaken...
Mvh Janne
Jag gör det i alla fall, eftersom jag tyckte importen fungerade sämre än för min gamla 305a. Har sprungit på samma problem som tråden beskriver, men inte riktigt brytt mig om att fundera på orsaken...
Mvh Janne
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 20:49Jag raderade allt i GPS:en, men det funkade inte. Det finns ingen info i filen. Är det en inställning som är fel?
Jag raderade allt i GPS:en, men det funkade inte. Det finns ingen info i filen. Är det en inställning som är fel?