Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumPulsklocka / GPS - Endast Garmin.Garmin 935
You need to log in to create posts and topics.

Någon som äger eller har testat, och som kan berätta lite om den? Är den så bra som det verkar på DC Rainmaker? Plus och minus?

Ja, jag har haft den sen i februari och är mycket nöjd.
Köpte en Fenix 3 fär några år sen, fruktansvärt dålig GPS (jämförde t ex med gamla 310XT och en TomTom som både visade mycket mer rätt). Trots att jag fick den utbytt två gånger av Garmin!
Bytte sen

Är batteritiden verkligen så bra som det ser ut, trots BT och allt? Har fått för mig att just BT drar sjukt mycket batteri?

Har faktiskt inte koll på vad det står, men nu när jag springer rätt mycket så behöver jag i alla fall inte ladda den varje dag... vet inte om just BT drar mycket batteri. Sen går ju nedladdning även via wifi om man är hemma

I GPS-läge ska den klara 24 timmar, som SmartWatch 2 veckor 🙂

Det tycker jag låter jätte-jättemycket 🙂
Men det kanske stämmer alltså?

Kan nog stämma! När jag åkte ner till Bratislava marathon glömde jag ladda klockan innan, och glömde laddsladd. Så blev orolig när den hade kanske 70% två dagar innan loppet, hade den faktiskt avstängd större delena av dan innan, men sprnag jag och när ja

Oj, så det är inte ren Garminprooaganda alltså? Hm.
Starkt plus i kanten för det.

Hur känns armbandet? Har du av och på det ofta så du känner om det slits? 920:an har ett lite silikonaktigt armband som gärna går av, jag är inne på mitt tredje nu. Första

Har ju klockan på mig dygnet runt, tar av den när jag duschar bara, har inte märkt nåt slitage. Men för att byta band måste man ha en pytteliten skruvmejsel som följer med (och då slår det mig att jag undrar var den finns nånstans nu?)

Det är korrekt att man måste använda mejsel för att ta av orginalarmbandet men det går att köpa extra armband som man snäpper av och på utan mejsel. Alla armband som passar Fenix 5 passar även 935. Finns i olika material, metall, läder, silicon.

Men det var praktiskt!! Tänk om det hade funkat på min också! Jag är så tröt på att pilla med den där lilla mejseln, jag bara tappar bort småsaker (#)